پیام تبریک نوروزی مهندس غلامحسین رمضان پور مدیرعامل محترم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند



بسم الله الرحمن الرحیم 
ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی               ازین باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی  
سلام علیکم  
فرا رسیدن فصل بهار ، این باشکوه ترین جلوه تجلی آفرینش پروردگار ، چه زیبا در آیینه تمام نمای خلقت نقش بسته است و جهان با نسیم لطف الهی شمیم حرکت و بیداری را در این تماشاگه بیکران به نظاره نشسته است .  
حمد و سپاس پروردگار متعال را که در سایه سار الطاف بیکرانش ، خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند توانست در سال ‹‹ جهش تولید›› با استعانت از درگاه حضرت حق و با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و  با سعی و تلاش بی وقفه متخصصین و کارکنانش در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ارتقاء خدمت رسانی به مردم شریف این سرزمین است ، گامهایی بلند و بس ارزشمند بردارد.  
ما مفتخریم که توانستیم با تلاش و کوشش شما همکاران سخت کوش در کارنامه زرین سال ۱۳۹۹ به رغم تحریم های ظالمانه و  سخت ترین شرایط اقتصادی ، دستآوردها و موفقیت های ارزشمندی همچون بزرگترین تعمیرات اساسی و اورهال فرایندی ، افزایش تولید بنزین ،حفظ و استمرار عملیات تولید فرآورده های نفتی ،  تولید و بهره برداری از محصولات استراتژیک ”نرمال هگزان” ، ”نرمال پنتان” ،”سوخت کشتی” و همچنین تصفیه بخش عمده ای از بدهی های ارزی شرکت را به ثبت برسانیم .  
فرارسیدن سال نو اگر چه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه ، اما سرآغازی نوین است برای کوشش و خدمتی دیگر . سالی که باید با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیفزاییم و با توکل به ذات اقدس الهی در شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر سرزمین پرافتخارمان ایران سهیم باشیم . امید است در سال پیش رو همگی دست در دست یکدیگر و با تداوم دوستی و امیدزایی ، همدل و همگام با تقویت پایه های اقتصادی کشور ، فردایی روشنتر را برای ایران اسلامی رقم بزنیم .   
اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسب حلول سال نو ، بدینوسیله از تلاشها و زحمات بی شائبه شما همکاران ارجمند و خانواده های محترمتان که بی شک سرمایه های اصلی این شرکت هستید ، تشکر و قدردانی می نمایم و در دعایی خالصانه به درگاه مدبر هستی ،  احسن الحال و فردایی روشن را برای شما بزرگواران سخت کوش و تلاشگران همیشگی عرصه های سخت اقتصادی مسئلت دارم .  

غلامحسین رمضان پور/ مدیرعامل /شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند