پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نفت ویژه کارکنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در این شرکت ویژه کارکنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

 این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی ، نیمه نهایی و مرحله نهایی درسطح وزارت نفت برگزار گردید که در مرحله مقدماتی ۱۹ نفر از خانمها و آقایان در رشته های قرائت ، ترتیل و حفظ در روز شنبه مورخ ۱۵/۹/۹۹ با داوری داوران استانی به رقابت پرداختند و نفرات اول هر رشته به همراه ۵۵ نفر از شرکت کنندگان رشته مفاهیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. لازم به ذکر است رشته مفاهیم در تنها در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد .

در ادامه و در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که آذر ماه سال جاری با حضور نفرات اول هر رشته در سطح پالایش و پخش برگزار شد ، خانم فاطمه الماسی ، رتبه اول رشته ترتیل و آقای حامد قربانپور رتبه سوم در رشته حفظ ۵ جزء را به خود اختصاص دادند .

در مرحله نهایی مسابقات قرآن که در سطح وزارت نفت و در روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه بین برگزیدگان و نفرات برتر چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت با حضور داوران نخبه ملی و بین المللی بصورت مجازی و آنلاین برگزار شد ، خانم فاطمه الماسی که به عنوان نماینده پالایش و بخش به این دوره از مسابقات راه پیدا کرده بود ، موفق به کسب مقام سوم در رشته ترتیل گردید .

« روابط عمومی این موفقیت را به ایشان ، مدیریت و کلیه کارکنان تبریک عرض می نماید. »