۰۴ بهمن ۱۳۹۷

اشتراك مطالب

اشتراک rss مطالب

اشتراک توسط ایمیل:

بايگاني موضوعي
بایگانی ماهانه
آمار بازديد

احراز ۲ رتبه برتر در جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت توسط روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند

در جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند موفق شد با کسب دو عنوان دومی در رشته های ارتباطات رسانه ای و ارتباطات مردمی در میان شرکت های استانی و منطقه ای حائز رتبه گردد… .

در جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند موفق شد با کسب دو عنوان دومی در رشته های ارتباطات رسانه ای و ارتباطات مردمی در میان شرکت های استانی و منطقه ای حائز رتبه گردد..

بنابراین گزارش, در مراسمی که به همین منظور و با حضور مهندس علی آبادی سرپرست محترم وزارت نفت ومعاونین وزیر در باشگاه نفت برگزار و دو لوح افتخار این جشنواره به آقای عباس سلیمانی رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند درمجموع ۱۱۶ روابط عمومی شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

نگاهی به آمار منتشر شده از جزئیات کمی و کیفی دومین جشنواره روابط عمومی‌های صنعت نفت نشانگر رشد بیش از ۲۰ درصدی آثار ارسالی به دومین جشنواره روابط عمومی‌ها صنعت نفت و افزایش تعداد آن به پنج هزار و ۵۲۶ اثر مفید است که گویای رشد بیش از ۱۸ درصدی مشارکت‌کنندگان است.

آثار ارسالی به این جشنواره در سه سطح شرکت‌های‌ اصلی، شرکت‌های با گستره فعالیت‌های ملی و شرکت‌های با گستره فعالیت‌های استانی داوری شده‌اند.

در مجموع پنج هزار و ۵۲۶ اثر از شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تحویل گرفته شده که آثار خود را برای رقابت در این جشنواره ارائه کرده‌اند.

در این جشنواره ۱۰ شرکت در گستره ملی حضور داشته و این شرکت‌ها در کل ۶۵۳ اثر ارائه کرده‌اند؛ در سطح استانی نیز از حدود ۲۴۰ شرکت تابع شرکت‌های اصلی وزارت نفت، ۱۰۲ روابط عمومی در جشنواره مشارکت داشته‌ و چهار هزار و ۳۳۱ اثر ارائه کرده‌اند.

براساس این گزارش، آثار جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر صنعت نفت در سه بخش پذیرفته شده که شامل برنامه جامع و سالانه روابط‌عمومی‌ها، فنون روابط عمومی و بخش ویژه (در زمینه قانون هدفمندی یارانه‌ها مرتبط با حامل‌های انرژی) بوده است.

انتخاب و معرفی آثار جشنواره توسط گروهی از اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی که سابقه فعالیت عملی در حوزه روابط عمومی را نیز دارند، صورت گرفت