مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:« پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی، سنگ تمام گذاشته است»

روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی و هیئت همراه از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید به عمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی در جلسه ای که به همین منظور با حضور مهندس رجبی مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره و تنی چند از مدیران و رؤسای  پالایشگاه برگزار شد ، قاسمی رئیس کمیته امداد شهر شازند با تشریح کمک های مؤمنانه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)در خصوص توزیع این  هدایا به جامعه هدف، توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ضمن ابراز خشنودی از حضور در مجموعه پالایشگاه گفت:« شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند از افتخارات منطقه، استان و کشور محسوب می گردد و در راستای تأمین نیازهای کشور، خودکفایی و عدم وابستگی به خارج و حتی صادرات محصولات نفتی، نقشی ارزشمند را ایفاء می نماید .»

وی با اشاره به کمک های انسان دوستانه پالایشگاه به محرومین و نیازمندان منطقه بیان داشت :« این شرکت در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی سنگ تمام گذاشته است، لذا شایسته است که در این مجال از مهندس رحبی مدیرعامل شرکت ، هیئت مدیره و کارکنان تلاشگر پالایشگاه قدردانی به عمل آورم .»

سپس مهندس رجبی مدیرعامل شرکت با ارائه گزارشی از تلاشهای شبانه روزی و متعهدانه کارکنان شرکت برای تأمین نیازهای کشور اظهار داشت :« این پالایشگاه یک مجموعه صنعتی ملی و بزرگ است و از
 فرآورده ها و تولیداتش، کشور منتفع می گردد .»

وی گفت :« نگاه پالایشگاه به منطقه نگاهی مثبت است و این مسأله را تاکنون در بسیاری از حوزه ها از جمله جهاد کشاورزی، راه سازی ، آبفا و .. به اثبات رسانده ایم. اما کمیته امداد ، بهزیستی و هموطنان نیازمند منطقه، از اولویت های ما به حساب می آیند و همچنان که تاکنون به وظایف خود در این خصوص عمل
 نموده ایم، بعد از این هم تا جایی که قوانین به ما اجازه بدهد، مشارکت خواهیم نمود.»

شایان ذکر است در این جلسه همچنین دو طرف در خصوص افزایش تعاملات نیک اندیشانه به ویژه در حوزه جهاد تبیین و اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان از پالایشگاه، رایزنی نمودند .

این گزارش می افزاید در پایان از مجموعه مدیریت پالایشگاه با اهدای لوح سپاس و تقدیم قطعه ای از فرش متبرک بارگاه امام رضا (ع) قدردانی به عمل آمد .