شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند پیشتاز در عرصه عمل به مسئولیت های اجتماعی

پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در آستانه فصل بهار و تلاقی پرخیر و برکت آن با ماه مبارک رمضان با هدف عمل به مسئولیت های اجتماعی و کمک به نیازمندان منطقه ، تعداد ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی به اداره بهزیستی و کمیته امداد شهر شازند اهداء نمود .

به گزارش روابط عمومی امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ طی مراسمی با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، آقای مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ، آقای قاسمی رئیس کمیته امداد و خانم آستانه رئیس اداره بهزیستی شازند و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت ، تعداد ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی به مبلغ ۳۶/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اهداء گردید .

در این مراسم مهندس رجبی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و تولیدات ارزشمند شرکت ، کمک به نیازمندان را از دستورات مؤکد دین مبین اسلام و سیره اهل بیت علیهم السلام دانست و رویکرد شرکت ، هیئت مدیره و کارکنان تلاشگر مجموعه پالایشگاه را جهت شرکت در امور انسان دوستانه و کمک های مؤمنانه مثبت ارزیابی نمود .

مدیرعامل همچنین بر عزم شرکت در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تأکید کرد و بر اهتمام پالایشگاه برای رفع نیازهای فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و کمک به اقشار ضعیف و محروم منطقه تأکید نمود .

در ادامه آقای مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی پس از ارائه گزارشی از فرآیند اقدامات این اداره در محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر منطقه ، با اهدای لوح تقدیر به مهندس رجبی و تنی چند از مدیران و رؤسای شرکت از کمک های مؤمنانه پالایشگاه تقدیر بعمل آورد .