همکاران تلاشگر و خانواده های محترم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) با حضورگسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حماسه ای دیگر آفریدند

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، کارکنان  ولایت مدار و خانواده های مؤمن و روزه دار شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند همراه و همدل با دیگر مردم شریف و انقلابی شهر مهاجران،  با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حماسه ای به یادماندنی آفریدند .

به گزارش روابط عمومی ، راه پیمایان روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند و بر آزادی هر چه سریع تر قدس شریف از چنگال شوم صهیونیست جهانی ، تأکید نمودند .

در این مراسم خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند  و دیگر راهپیمایان از نخستین دقایق آغاز این مراسم با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از غاصبان قدس شریف نشان داده و ندای مظلومیت مردم فلسطین را خاطرنشان نمودند .

شایان ذکر است حضور روحانیت معزز ، مسئولین شهر و همچنین شرکت کودکان ، نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی گسترده از نقاط برجسته و حائز اهمیت این مراسم محسوب می گردید .

این گزارش می افزاید راهپیمای مردم شریف شهر مهاجران روز جمعه مورخ  ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ، ساعت ۱۱ از مقابل ساختمان شهرداری آغاز شد و به مسجد حضرت ولیعصر (عج) منازل سازمانی منتهی گردید .

 در پایان این مراسم متن قطعنامه راهپیمایی سراسری انتفاضه و روز جهانی قدس قرائت گردید و در ادامه مؤمنین
 روزه دار ، نماز پرشکوه روز جمعه را در صف هایی به هم فشرده با امامت حجت الاسلام و السملمین نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران اقامه نمودند .