مراسم باشکوه احیاء دومین و سومین شب از لیالی قدر و عزاداری امیرالمؤمنین علیه السلام در مسجد حضرت ولیعصر (عج) منازل سازمانی برگزار گردید

همراه و همدل با مردم شریف ، مؤمن و روزه دار سراسر کشور ، مراسم باشکوه احیاء دومین و سومین شب از لیالی پرفیض قدر ، با حضور همکاران،خانواده های محترم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند و دیگر مردم شریف شهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل مسجد حضرت ولیعصر (عج) منازل سازمانی شرکت در مهاجران برگزار شد و حاضرین در این جمع روحانی، با شب زنده داری و قرائت ادعیه سفارش شده ، از خداوند رحمان ، بهترین تقدیرها را طلب نمودند .

به گزارش روابط عمومی در واپسین شب عاشقی که آسمانها و زمین خروشان و جوشان در عزای مولای متقیان حضرت علی علیه السلام عزادار و سوگوار بودند ، مؤمنین روزه دار و خداجو دست نیایش به عرش الهی بلند کرده بودند و با ندای ملکوتی “بک یا الله” و الغوث گویان ، دست دعا و تضرع به درگاه الهی دراز کرده بودند .

در این مراسم روحانی و پرفیض قاریان برجسته استانی و کشوری آقایان حسین مشایخی،محمدرضا اکبری و محمدرضا عسگری به تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم پرداختند و سخنرانان در مدح این شب عزیز به ایراد سخنرانی پرداختند . همچنین در این مراسم پس از قرائت دعای پرفضیلت جوشن کبیر ، مداحان خاندان عصمت و طهارت در سوگ شهادت جانسوز اولین امام شیعیان ، مولا علی علیه السلام به مدیحه سرایی پرداختند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم معنوی شرکت کنندگان با قرار دادن مصحف شریف بر روی سر و به جای آوردن آئین قرآن به سر ، جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج)، رفع گرفتاری مسلمانان و برآورده شدن حاجات دعا نمودند .

این گزارش می افزاید حضور گسترده جوانان و نوجوانان در آیین احیاء شب های قدر ، حال و هوایی خاص به این مراسم بخشیده بود ؛ جوانان قدرشناسی که در این شبهای بزرگ ، با دلهایی امیدوار به فضل و رحمت الهی ، پای در خانه دوست نهاده بودند تا در وعده گاهی که بهتر از هزار ماه است ، میهمان پرورگار متعال و احسان مولای مهربانشان حضرت علی علیه السلام باشند .