نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت های نفتی استان مرکزی برگزار گردید

نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت های نفتی استان مرکزی به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور مدیران عامل ، رؤسای روابط عمومی و هیئت های همراه از این شرکتها برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی این نشست روز گذشته مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ با حضور شرکت گاز ، پتروشیمی ، خطوط لوله ، بهداشت و درمان و پخش فرآورده های نفتی به منظور هم گرایی ، تبادل تجارب، تحکیم روابط و توسعه همکاریهای مشترک برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه،مهندس رجبی مدیرعامل شرکت، ضمن تبریک سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین روزه دار، پس از ارائه گزارشی از روند فعالیت های تخصصی و حجم تلاشهای انجام شده توسط متخصصین شرکت پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ، جایگاه این پالایشگاه را در رفع نیازهای استان و کشور بسیار ارزشمند و حیاتی توصیف نمود .

وی موفقیت ها و دستاوردهای به دست آمده را مرهون زحمات نیروهای توانمند ، ساعی و متخصصی دانست که به صورت بیست و چهارساعته با هدف استمرار تولید  تلاش می نمایند .

مهندس رجبی تعامل، هماهنگی، همفکری، همدلی ، ازدیاد تجارب، انتقال دانش و اطلاعات را از اهداف برگزاری این نشست هم اندیشی عنوان کرد و با اشاره به ظرفیت بالای علمی و تخصصی شرکت های نفتی استان ، بر لزوم
 هم افزایی بیشتر با هدف شناخت توانمندی های مشترک و مرتفع نمودن نیازها و چالش های تخصصی فی مابین شرکت ها تأکید نمود .

در ادامه میهمانان حاضر در این مراسم با تجلیل از میزبانی شایسته پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در برگزاری این نشست تخصصی ، طی سخنانی با تشریح روند عملکرد شرکت های متبوع ، استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود را در اشتراک دانش و تجربیات و رفع چالش های مشترک خواستار شدند .

در خاتمه این نشست، مدیران نفتی استان،تصمیماتی را در خصوص همکاری های فی مابین با هدف رفع برخی چالشها و مشکلات موجود اخذ نمودند .

در پایان این برنامه ، مهندس رجبی و مدیران شرکت های نفتی استان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در محیطی صمیمانه و معنوی به صرف افطار پرداختند .