آیین تجلیل از همکاران بازنشسته شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

مراسم جشن بازنشستگی ۱۳ نفر از کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در سالن آمفی تأتر ساختمان آموزش برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی دیروز یکشنه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ جشن تکریم و تجلیل از ۱۳ نفر از همکاران ادارات آتش نشانی ،تعمیرات ، رستوران ، آزمایشگاه و بهره برداری که در سال ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل محترم ، اعضای هیئت مدیره ، مدیران و رؤسای ستادی و اداری ، خانواده های این عزیزان و جمع پرشور همکاران برگزار شد .

در ابتدای این مراسم مهندس رجبی مدیرعامل شرکت ، ضمن خیرمقدم به کلیه میهمانان حاضر در مراسم و ابراز خشنودی از حضور در جمع گرم و صمیمی همکاران شرکت و بازنشستگان و خانواده های ایشان  گفت : « همکاران عزیز بازنشسته زحمات زیادی را در طی دوران خدمت خود متقبل شده اند . من از تلاشهای این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم با آغاز دوران بازنشستگی در کنار خانواده های محترمشان ، دورانی  شیرین و پربرکت را در پیش رو داشته باشند.»

مدیرعامل پالایشگاه بیان داشت:« تعامل فی مابین همکاران بسیار مهم و ارزشمند است . به همین دلیل ما شما عزیزان بازنشسته را از خود جدا نمی دانیم و همواره به یاد شما هستیم . این شرکت متعلق به خودتان است ؛ پس اکنون که به ا فتخار بازنشستگی نائل آمده اید ، ارتباط خود را با همکاران و محیط کار قطع نکنید . از رئیس روابط عمومی نیز درخواست دارم در کلیه مراسم ها و برنامه های شرکت از بازنشستگان گرامی و خانواده های محترمشان نیز دعوت به عمل آید. »

در ادامه این مراسم پس از اجرای برنامه هایی متنوع و مفرح فرهنگی ، تنی چند از عزیزان بازنشسته به بیان خاطرات  خود در طی سالهای خدمت پرداختند . در خاتمه مهندس رجبی و هیئت مدیره با اهدای لوح سپاس و هدیه از سالها تلاش بی شائبه و متعهدانه این همکاران ، قدردانی و تجلیل به عمل آوردند .

این گزارش می افزاید همکاران در پایان مراسم با گرفتن عکس یادگاری به ثبت لحظات به یاد ماندنی خود پرداختند و بازنشستگان عزیز و خانواده های ایشان پس از صرف ناهار با بدرقه همکاران ، شرکت را ترک نمودند .