آیین تجلیل از همکاران بازنشسته شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

مراسم جشن بازنشستگی ۱۰ نفر از کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در سالن آمفی تأتر ساختمان آموزش برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی امروز چهارشنبه ۲۱/۲/۱۴۰۱ جشن تکریم و تجلیل از ۱۰ نفر از همکاران ادارات منابع انسانی ، حسابرسی ، تعمیرات ، بهره برداری و HSE که در دو ماه گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل محترم ، اعضای هیئت مدیره ، مدیران و رؤسای ستادی و اداری ، خانواده های این عزیزان و جمع پرشور همکاران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد .

در ابتدای این مراسم مهندس رجبی مدیرعامل شرکت ، ضمن خیرمقدم به کلیه میهمانان حاضر در مراسم و ابراز خشنودی از حضور در جمع گرم و صمیمی همکاران شرکت ، بازنشستگان و خانواده های ایشان  گفت : « همکاران بازنشسته زحمات زیادی را در طی دوران خدمت خود متقبل شده اند . من از تلاشهای این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با آغاز دوران بازنشستگی در کنار خانواده های محترمشان ، دورانی  شیرین و پربرکت را در پیش رو داشته باشند.»

مدیرعامل پالایشگاه با اشاره به ارزش کار و روابط حسنه میان همکاران بیان داشت:« کار و تلاش فقط  یک مرحله از زندگی محسوب می شود و آنچه که با ارزش تر است تعامل نیکو بین همکاران می باشد.  این شرکت متعلق به خودتان است ؛ پس اکنون که به ا فتخار بازنشستگی نائل آمده اید ، ارتباط خود را با همکاران و محیط کار قطع نکنید . »

وی افزود : « امیدوارم همگی در کنار هم با عزت و سربلندی در راستای استمرار تولید تلاش کنیم تا
 ان شاء الله در پایان دوران خدمت با سربلندی این مجموعه را ترک نماییم
. »

سپس شعبان فرجی رییس روابط عمومی ضمن خوشامد گویی به میهمانان و با تبریک به همکاران بازنشسته و خانواده های محترم گفت :« این جلسه به پاس سالها تلاش ارزشمند و پرافتخار همکاران بازنشسته برگزار شده است . ما پیش از این نیز مراسم های بازنشستگی را در ادارات مختلف برای دیگر همکاران داشته ایم و به امید خدا ، بعد از این هم ، چنین برنامه های را ادامه خواهیم داد . امید است با رفاقت و دوستی بیشتر ، قدر لحظه های در کنار هم بودنمان را بیشتر بدانیم . »

 در ادامه این مراسم پس از اجرای برنامه هایی متنوع همچون موسیقی پاپ و اجرای استند آپ کمدی توسط حمید احمری هنرمند استان مرکزی ، تنی چند از عزیزان بازنشسته و همکاران سالهای خدمت آنان به بیان خاطرات پرداختند . در خاتمه مهندس رجبی و هیئت مدیره با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از سالها تلاش بی شائبه و متعهدانه این همکاران قدردانی و تجلیل به عمل آوردند .این گزارش می افزاید همکاران در پایان مراسم با گرفتن عکس یادگاری به ثبت لحظات به یاد ماندنی خود پرداختند و بازنشستگان عزیز و خانواده های ایشان ناهار را به همراه مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت صرف نمودند