جمعی از خواهران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج فراهان از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید نمودند

امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۸ جمعی از خواهران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج فراهان در قالب اردوی “راهیان پیشرفت” از بخشهای مختلف پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند بازدید نمودند و در جریان ، تولیدات ، پروژه ها و اقدامات انجام شده در این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی خواهران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج فراهان در راستای طرح “راهیان پیشرفت“ با هدف شناساندن دستآوردها و توانمندی های متخصصان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، طی بازدیدی یکروزه با حضور در پالایشگاه از نزدیک با تولیدات، روند فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی متخصصین این قطب بزرگ صنعتی آشنا شدند.

در این بازدید خانم دکتر عسگری از اداره پژوهش و فنآوری و آقای مهندس حسینی از مهندسی پالایش در خصوص فرآیند تولیدات و فعالیت های پالایشگاه برای میهمانان توضیحاتی ارائه نمودند .

خواهران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج فراهان ، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف نهار با همراهی کارشناسان روابط عمومی و توضیحات مهندسین شرکت از کلیه واحدهای عملیاتی پالایشگاه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و روند پیشرفت طرح های این شرکت قرار گرفتند .

این گزارش می افزاید اردوهای راهیان پیشرفت با هدف هویت سازی و آشنایی نسل جوان با دستآوردهای علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد . این بازدید ها علاوه بر فراهم نمودن زمینه آشنایی جوانان با رشته های تخصصی علمی و بسترهای کسب و کار ، موجب افزایش روحیه خودباوری و انگیزه در آینده سازان کشور می گردد .

شایان ذکر است از بدو اجرای طرح اردوهای “راهیان پیشرفت” ، تعداد ۶۱۴ نفر از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید به عمل آورده اند .