جمعی از مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بازدید بعمل آوردند

مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد در قالب اردوی “راهیان پیشرفت” از بخشهای مختلف پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند بازدید نمودند و در جریان ، تولیدات ، پروژه ها و اقدامات انجام شده در این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ جمعی از مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد در راستای طرح “راهیان پیشرفت“ و شناساندن دستآوردها و توانمندی های متخصصان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، طی بازدیدی یکروزه با حضور در پالایشگاه ، مورد استقبال تنی چند از مسئولین شرکت قرار گرفتند و از نزدیک با تولیدات، روند فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی متخصصین این قطب بزرگ صنعتی آشنا شدند.

در ابتدای این بازدید و در جلسه ای که به همین منظور در سالن شهدای مدافع حرم برگزار گردید ، پس از پخش کلیپ معرفی شرکت ، آقای حسنی از اداره پژوهش و فنآوری و دکتر امین محلاتی از اداره مهندسی ، ضمن ارائه توضیحات لازم ، روند فعالیت های پالایشگاه را برای میهمانان تشریح نمودند .

همچنین در این بازدید مهندس غلامی مدیر عملیات پالایشگاه ضمن خیرمقدم به فرهنگیان شهر بروجرد گفت :« فرآیند تولید سوخت بسیار پیچیده و گران قیمت است . لذا باید در مصرف بهینه این گونه فرآورده های ارزشمند دقت نظر کافی داشته باشیم و از سرمایه های کشور مراقبت نماییم . »

مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف نهار با همراهی کارشناسان روابط عمومی و توضیحات مهندسین شرکت از کلیه واحدهای عملیاتی پالایشگاه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و روند پیشرفت طرح های این شرکت قرار گرفتند .

این گزارش می افزاید اردوهای راهیان پیشرفت با هدف هویت سازی و آشنایی نسل جوان با دستآوردهای علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد . این بازدید ها علاوه بر فراهم نمودن زمینه آشنایی جوانان با رشته های تخصصی علمی و بسترهای کسب و کار ، موجب افزایش روحیه خودباوری و انگیزه در آینده سازان کشور می گردد .