جمعی از دانش آموزان دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان قم از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید به عمل آوردند

جمعی از دانش آموزان دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان قم از بخشهای مختلف پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند بازدید نمودند و در جریان ، تولیدات ، پروژه ها و اقدامات انجام شده در این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ جمعی از دانش آموزان دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان قم در راستای اجرای طرح راهیان پیشرفت طی بازدیدی یکروزه با حضور در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، مورد استقبال تنی چند از مسئولین شرکت قرار گرفتند و از نزدیک با تولیدات، روند فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی متخصصین این قطب بزرگ صنعتی آشنا شدند .

در ابتدای این بازدید و در جلسه ای که در سالن شهدای مدافع حرم پالایشگاه برگزار شد ، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، آقای امینی رئیس روابط عمومی ضمن خیرمقدم به دانش آموزان میهمان گفت : « شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند اولین پالایشگاه عصر انقلاب و مدرنترین و سودآورترین پالایشگاه کشور است که محصولات ارزشمندی همچون بنزین با کیفیت ، گازوئیل ، گاز مایع ، پروپیل ، سوخت کشتیرانی و … را مطابق با استداندارهای جهانی و زیست محیطی تولید می نماید. »

وی با ابراز خشنودی از حضور دانش آموزان مستعد شهر قم در این پالایشگاه گفت : « شما عزیزان در حال حاضر در مقطعی تحصیل می کنید که  باید راه آینده خود را هم اکنون انتخاب نمایید . امیدوارم این بازدید علمی  به شما برای انتخاب درست و هدفمند کمک کرده تا  با دست پر از این شرکت به شهر خود بازگردید .»

در ادامه پس از پخش کلیپ معرفی شرکت ، دانش آموزان میهمان با حضور ۴ نفر از کارشناسان شرکت ، خانمها دکتر نانبده و دکتر عسگری از اداره پژوهش و فنآوری و خانم مهندس جالینوسی و آقای مهندس یزدی از اداره مهندسی پالایش ، ضمن ارائه توضیحات فنی به پرسش های دانش آموزان پاسخ دادند .  

این گزارش می افزاید دانش آموزان دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان قم، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف نهار با همراهی کارشناسان روابط عمومی و توضیحات مهندسین شرکت از کلیه واحدهای عملیاتی پالایشگاه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و روند پیشرفت طرح های این شرکت قرار گرفتند .