به مناسبت روز درختکاری با کاشت ۵۰۰۰ اصله نهال هشت هکتار دیگر به فضای سبز پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند افزوده شد

به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با ایجاد هشت هکتار فضای سبز جدید ، وسعت فضای سبز این شرکت به هفتاد و شش هکتار رسید .

به گزارش روابط عمومی ، در روز شنبه ۱۶ اسفند طی مراسمی با حضور فرماندار شازند ، امام جمعه و تنی چند از مسئولین شهرستان و با میزبانی مهندس رمضان پور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، غرس ۵۰۰۰ اصله نهال درخت در وسعت ۸ هکتار در بلوار پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به طول سه کیلومتر آغاز گردید.

در این مراسم مهندس رمضان پور با بیان نقش فضای سبز در بهبود شرایط کاری و زندگی مردم منطقه گفت: ‹‹ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند همگام با تلاش در راستای افزایش تولیدات و رفع نیازهای اقتصادی کشور ، اقدامات زیست محیطی را هم مد نظر داشته است ؛ یکی از این طرحها پروژه طراحی و حفاری شبکه پایش آبهای زیرزمینی و پروژه بازیابی مجدد آبهای با املاح بالا در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بود که در دهه فجر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی آن آغاز شد . ››

در ادامه فرماندار شازند با اشاره به نقش این پالایشگاه در راستای توسعه هر چه بیشتر فضای سبز ، از تلاشهای انجام شده توسط این شرکت برای بهبود شرایط زیست محیطی منطقه و کاهش آلودگی هوا تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که بتوان به زودی با برنامه ریزی های منسجم ، این نوار سبز ایجاد شده را تا خود شهر شازند توسعه داد .

همچنین در این مراسم با هدف گرامیداشت روز درختکاری از ۵۵ نفر از کارگران خدمات به دلیل همکاری و تلاش در توسعه فضای سبز شرکت و کاشت ۵ هزار اصله نهال ، تقدیر به عمل آمد .

یک دیدگاه در “به مناسبت روز درختکاری با کاشت ۵۰۰۰ اصله نهال هشت هکتار دیگر به فضای سبز پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند افزوده شد

دیدگاه ها بسته شده است.