مراسم استقبال از ۳۰۰۰ نفرکارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در بدو ورود به پالایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش امام خمینی (ره ) شازند مراسم استقبال از ۳۰۰۰ نفر از کارکنان دربدو ورود به شرکت و همچنین زیارت پر فیض عاشورا به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه برگزار گردید……. .

این مراسم با شکوه که با نصب و تزئین طاق نصرت ، نصب عکس شهدا در مسیر ورودی و بر پایی اسپند ، ایستگاه صلواتی، و انداختن چفیه برگردن کارکنان و بسیجیان توسط مدیران شرکت و فرماندهان سپاه و بسیج که نماد ایثار و شهادت می باشند حال و هوای خاصی به تلاشگران و رزمندگان جنگ اقتصادی بخشیده بود که تداعی کننده و یادآور استقبال از رزمندگان اسلام در ورود به خط های مقدم جبهه که با در آغوش گرفتن یکدیگر و ایجاد الفت و دوستی، ایجاد روحیه¬ و حس برادری و همدلی و یکپارچگی بود که امروز این مهم در پالایشگاه امام خمینی(ره) صورت پذیرفت. در ادامه این تجدید پیمان با ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس مراسم پر فیض زیارت عاشورا با مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) و حضور پرشور بسیجیان پایگاه شهید رجایی پالایشگاه، حضرت حجت السلام والمسلمین نیک زاد امام جمعه محترم شهر مهاجران، مدیر عامل محترم و کلیه مسئولین شرکت، مسولین و فرماندهان سپاه شهرستان شازند برگزار گردید که در پایان مراسم همه حاضرین نیز بر سر سفره حضرت اباعبدا… حسین (ع) اطعام نمودند.