آیین معارفه مدیر مهندسی طرح ها و جمعی از رؤسای شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

آیین معارفه مدیر مهندسی طرحها و جمعی از رؤسای شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل شرکت، در محل سالن کنفرانس پالایشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دراین مراسم که امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲ برگزار گردید ،طی حکمی از سوی مهندس رجبی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، مهندس محسن محمدی به عنوان مدیر مهندسی طرحها پالایشگاه منصوب گردید و با حکم مهندس عزت اله غلامی مدیر عملیات پالایشگاه ، مهندس حمید عبدلی حسین آبادی به عنوان رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت منصوب شد.

در ادامه همچنین طی احکام صادر شده از سوی مهندس حمید عبدلی حسین آبادی رئیس خدمات فنی و مهندسی پالایشگاه،مهندس مهدی طالب بیگی به عنوان سرپرست مهندسی پالایش و مهندس مهدی یزدیان به عنوان رئیس مهندسی انرژی شرکت منصوب گردیدند.

در ابتدای این جلسه آقای امینی رئیس روابط عمومی شرکت با تبریک اعیاد شعبانیه، این انتصابها را ثمره سالها تلاش همکاران و محصول جانشین پروری و سنگرسپاری دانست و ابراز امیدواری کرد این تغییرات برای شرکت منشأ خیر و برکت باشد .

سپس مهندس رجبی مدیرعامل شرکت، ضمن تبریک ایام و اعیاد فرخنده ماه شعبان گفت: خداوند متعال وجود مبارک ائمه اطهار علیهم السلام را برای همگان منبع فیض و برکت قرار داده است و از آنجا که ما زیر سایه ولایت زندگی می کنیم، حضرت ولیعصر (عج) به عنوان امام زنده در کنار ما حضور دارند و بر امور ما رسیدگی می نمایند.

وی با ابراز خشنودی از انتصابات انجام شده گفت : همکاران ارجمندی که در این روز به عنوان مدیران و رؤسای ادارات و بخشهای مختلف پالایشگاه، عهده دار مسئولیتهای جدید می شوند، همگی از کارکنان باتجربه ، بادانش، اخلاق مدار و دلسوز شرکت هستند و من امیدوارم همچنان که در جایگاه های پیشین به شایستگی ایفای وظیفه نموده اند ، در مناصب جدید نیز از طریق همکاری ، همدلی و تعاملات فی مابین در راستای ارائه خدمات بهتر، به شرکت تلاش نمایند.

مدیرعامل نفس تغییر در انتصابات را یک امر بدیهی و اداری دانست و اظهار داشت :  همکاری و تعامل بین همکاران – حتی با وجود برخی اختلاف سلیقه ها- می تواند فرصت های طلایی را برای شرکت به وجود بیاورد . بر همین  اساس باید نگاهها به سمت مثبت گرایی بیشتر تغییر کند؛ چرا که هنر این است که خودمان را با این جابجایی ها سازگار نموده و وفق دهیم و با ایجاد فرصت های جدید، در راستای خدمت رسانی بهتر گام برداریم.

مهندس رجبی در خاتمه بیانات خود، با آرزوی موفقیت برای مدیران و رؤسای جدید شرکت، از تلاشهای ارزشمند مهندس مسعود روزبهانی و مهندس هادی جعفرنیا قدردانی به عمل آورد .

در بخش دیگری از این مراسم، مهندس عزت اله غلامی مدیر عملیات پالایشگاه طی سخنانی با قدردانی از تلاش کلیه مدیران، رؤسا و کارکنان شرکت گفت : ما بهترین تخصص ها را در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند داریم . این پالایشگاه به عنوان پالایشگاه اولین ها شناخته شده است که برای همه ما موجب افتخار و مباهات است .

وی اظهار داشت : تمام تلاش ما در انتصاب های جدید بر این بوده است که از طریق مشاوره با مدیریت و همکاران دست اندرکار، بهترین انتخابها را داشته باشیم . بر همین اساس چینش نیروها را به گونه ای انجام دادیم که ارتباط کارکنان با یکدیگر تسهیل گردد تا در نهایت بتوانیم راحت تر و روان تر به اهداف سازمانی تعریف شده دست یابیم .

این گزارش می افزاید در پایان این جلسه پس از قرائت احکام صادره، مهندس محسن محمدی ، مهندس حمید عبدلی حسین آبادی ، مهندس مهدی طالب بیگی و مهندس مهدی یزدیان احکام انتصاب خویش را دریافت نمودند .