نشست روشنگری مدیران و رؤسا در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ، جلسه روشنگری با موضوع  انتخابات، جایگاه ایران و نظم نوین جهانی در محل سالن کنفرانس شهدای مدافع حرم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه که امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲ با حضور مدیران و رؤسای شرکت برگزار شد، دکتر محمد جواد یاری به ایراد سخنرانی پرداخت .

دکتر یاری با تحلیل شرایط ایدئولوژیک و سیاسی قرن حاضر، ایران را قدرت نوظهور دنیا دانست و از توانمندی های نظامی ، علمی ، صنعتی و تولیدی به عنوان مهمترین مؤلفه های تثبیت این قدرت، یاد نمود .

وی جایگاه مردمی جمهوری اسلامی ایران را برای دشمنان مهم ارزیابی کرد و گفت : ملتی پیروز است که روندهای کلان و افق های دوردست را ببیند و چالش های فرارو او را از  ادامه مسیر باز ندارد .

دکتر یازی تصریح کرد: دشمنان برای متوقف کردن نهضت علمی ما دست به هر کاری می زنند؛ اما چنانچه سیگنال قدرت را از جانب ایران دریافت نمایند، با ایرانیان وارد تعامل می شوند .

وی اظهار داشت : قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت خواهد نشاند؛ همچنان که نصرت الهی در این ۴۵ سال، یاریگر نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است .