آیین تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید منابع انسانی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار گردید

آیین تکریم مدیر سابق و معارفه مدیر جدید منابع انسانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل و مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی در محل سالن کنفرانس پالایشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۱ طی حکمی از سوی مهندس رجبی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند،آقای مهندس هادی فراهانی به عنوان مدیر منابع انسانی پالایشگاه منصوب گردید و از تلاشهای متعهدانه و بی دریغ آقای محمدحسین آرمانیان در زمان تصدی این سمت ، قدردانی به عمل آمد .

در ابتدای این مراسم ، مهندس رجبی ضمن تقدیر از سالها تلاش آقای محمدحسین آرمانیان بیان داشت:« ایشان خدمات ارزشمند ، دلسوزانه و خالصانه ای را در جایگاه مدیر منابع انسانی انجام داده اند که شایسته تقدیر است. امیدوارم در سمت های بعدی نیز با انرژی و توان بیشتر، همچون گذشته مثمر ثمر بوده و منشأ اقدامات  نیکو باشند.ان شاء ا… همچنان که تاکنون از،دقت نظر،پیگیری ها و ارتباطات مثبت آقای آرمانیان بهره مند بوده ایم ، بعد از این هم از تجارب ارزشمندشان استفاده نماییم .»

مهندس رجبی با آرزوی موفقیت برای مدیر جدید منابع انسانی شرکت بیان گفت :« منابع انسانی در هر سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند منشأ تحولات مثبت باشد . بر همین اساس امیدوارم آقای مهندس هادی فراهانی با تمام توان و انرژی خود در این حوزه و مسئولیت بزرگ ورود نمایند تا با توانمندی های ایشان و کمک مدیران ، رؤسا و کارکنان شرکت ، بتوانیم رسالت کاری خویش را به نحو احسن به انجام برسانیم . »

مهندس رجبی اظهار داشت :« ارائه نقطه نظرات،توصیه ها و انتقادات اگر خیرخواهانه باشد می تواند در بهبود روند کاری بسیار مؤثر باشد . لذا باید با تعاملات فی مابین،بهره مندی از ارتباطات گرم و مهمتر از همه توان نیروهای شرکت ، یک مجموعه پالایشی پیشرو باشیم و در مسیر تحقق اهداف شرکت گام برداریم .»

مهندس رجبی با تأکید بر جایگاه ارزشمند نیروی انسانی تصریح نمود:«حفظ سلامت ، شادابی و انگیزه کارکنان بسیار ضروری و مهم است بنابراین باید با اتخاذ قوانین و راهکارهای مناسب،ضمن پیشبرد فعالیت های شرکت،از ایجاد فرسودگی شغلی در پرسنل پیشگیری به عمل آوریم .»

سپس مهندس غلامی مدیرعملیات پالایشگاه طی سخنانی با تجلیل از زحمات آقای مهندس آرمانیان در طی سالها خدمت در پالایشگاه گفت :« ایشان سالیان متمادی در کنار مجموعه مدیریت شرکت ، با نکته بینی و حوصله خدمت نموده اند و من برای ایشان آرزوی  توفیق می نمایم .»

وی با تبریک به آقای مهندس هادی فراهانی افزود:« مدیریت منابع انسانی ، وظیفه ای بسیار سنگین است لذا باید با تغییر برخی قوانین و رویکردها و ارائه دستورالعمل های جدید نسبت به برنامه ریزی های مناسب اقدام نمود. همچنین ضروری است بازنگری های جدید و ممیزی های شرکت ، در مقوله آموزش ، قدمهای اساسی برداریم  .»

مهندس غلامی تعامل و نزدیکی بیشتر با کارکنان را مهم ارزیابی کرد و گفت :« مدیران و رؤسای شرکت می بایست  با حضور در بین کارکنان،دغدغه های ایشان را بشنوند و از طریق مشورت و همفکری ، راهکارهای جدید را شناسایی نمایند تا بتوانیم به سمت تعالی حرکت نماییم .از آنجا که افزایش کیفیت در حوزه منابع انسانی از مهمترین دغدغه های ما محسوب می گردد بنابراین همه باید دست در دست هم ، روند اقدامات مورد نیاز را سرعت بیشتری ببخشیم .»

سپس آقای مهندس محمد حسین آرمانیان ضمن تشکر از حضور گرم مدیران و رؤسا در این جلسه گفت :« از سال ۱۳۹۶ به مدت ۶ سال عهده دار مدیریت منابع انسانی پالایشگاه بودم . خداوند متعال را شاکرم که در این مدت توانستم با همکاری تمامی همکاران زحمت کش ، صدیق و بی ادعای شرکت ، علی رغم تمامی کاستی ها،اقداماتی را انجام داده و خدماتی را ارائه نماییم . در این مجال فرصت را مغتنم شمرده برای آقای مهندس هادی فراهانی در سمت جدید ، آروزی سلامتی و توفیق روزافزون دارم .»

در بخش پایانی این مراسم ، آقای هادی فراهانی با تشکر از حسن اعتماد مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه گفت : «پایش ساختارهای شرکت در گذر از مرحله دولتی به غیردولتی،کمک می کند تا بتوانیم افق آینده را بهتر ترسیم نماییم و خروجی پایش می تواند مسیر ترمیم های لازم را روشن نماید . از دیگر سو این مهم محقق نمی شود مگر از طریق تعامل و همدلی منابع انسانی با تمامی مدیران مجموعه .»

وی تعلق خاطر کارکنان به محیط کار را یک ضرورت مهم دانست و گفت : «تمامی پرسنل در پالایشگاه باید دل در گرو شرکت داشته باشند. بنابراین باید در کنار یکدیگر مجموعه ای را بسازیم که همه ، خود را در سرنوشت و پیشرفت آن دخیل بدانند و در این راستا مهمترین وظیفه ، بر عهده مدیران و رؤسای شرکت می باشد تا با وضع قوانین لازم ،  این روحیه را در بین همکاران ایجاد نمایند .»

مدیر منابع انسانی اظهار داشت:« روابط کارکنان با شرکت یک رابطه دو سویه است . ان شاء الله بتوانیم با کمک همدیگر از طریق انتقال تجارب ، این پالایشگاه را که از بسیاری جهات جزو اولین ها محسوب می گردد را در حوزه بنگاه داری هم به بزرگترین و بهترین پالایشگاه کشور مبدل نماییم .»

این گزارش می افزاید در پایان این جلسه پس از قرائت احکام صادره با اهدای هدیه از تلاشهای آقای محمد حسین آرمانیان تقدیر به عمل آمد و آقای هادی  فراهانی حکم انتصاب خویش را دریافت نمود .