مراسم تجلیل از همسران و فرزندان شهدای والامقام در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید

به مناسبت گرامیداشت مقام والای شهداء ، طی مراسمی از خانواده معظم ۹۷ نفر از فرزندان شهدای شاغل در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در  محل سالن سینمای مجتمع آموزشی ورزشی شرکت در شهر مهاجران تجلیل به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی به همت روابط کار و امور ایثارگران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ به مناسبت فرارسیدن بیست و دوم اسفند ماه ، روز بزرگداشت مقام شهدا ، مراسم تجلیل از همسران و فرزندان والامقام شهدا با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، آقای ربیعی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ، آقای نوری رئیس امور ایثارگران پالایش و پخش ، آقای احمدبیگی رئیس روابط کار و مددکاری پالایش و پخش ، آقای بیگ محمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان شازند ، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه شازند ، حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد امام جمعه مهاجران و جمع کثیری از همسران و فرزندان والامقام شهدا ، برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن خیرمقدم خدمت میهمانان حاضر در مراسم ، با گرامیداشت مقام والای شهدا گفت :« برای ما شهداء جایگاه بسیار مهمی دارند و این مقام در قرآن کریم و منابع روایی به نیکی به تصویر کشیده شده است . ما نیز به تبعیت از دستورات کلام ا… مجید و سیره اهل بیت علیهم السلام ، برای شهداء حرمت بسیاری قائلیم و از خداوند توفیق ادامه راه شهدا را مسئلت می نماییم .»

وی با اشاره به جایگاه رفیع خانواده معظم شهدا بیان داشت : « طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شهداء چشم و چراغ این ملت هستند لذا ما وظیفه داریم  که در رفتار و کردار به این مسأله جامه عمل بپوشانیم . در همین راستا ، مجموعه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند و کارکنان خدوم و سخت کوش آن ،  همواره احترام به مقام شهدا و خانواده ایشان را سرلوحه اعمال خود قرار می دهند ؛ زیرا ما عزت ، آبرو ، امنیت و جایگاه کشورمان را مدیون خون پاک این بزرگواران هستیم.»

مدیرعامل شکرگزاری از نعمات الهی را یک ضرورت مهم دانست و تصریح نمود :«  به پاس مجاهدت های مخلصانه رزمندگان اسلام و به برکت خون پاک شهدا ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، جایگاه والا و ارزشمندی در سطح دنیا دارد که این مهم مرهون از خودگذشتگی های شهدا و خانواده گرانقدر ایشان است و باید قدردان آن باشیم . »

وی نعمت ولایت را یکی دیگر از مهمترین نعمات الهی برشمرد و بیان داشت :« نعمت ولایت یکی از بزرگترین نعماتی است که ما از آن بهره مند هستیم . لذا باید فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را به گوش جان بشنویم و در زندگی ساری و جاری نماییم .»

مدیرعامل در خاتمه بیانات خود از کلیه دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی از جمله روابط عمومی ، خدمات عمومی و اجتماعی ، پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی و دیگر دست اندرکاران قدردانی نمود .

در ادامه خانواده معظم شهدای حاضر در مراسم ، پذیرای خادمین حرم رضوی بودند و در فضای پرشور و معنوی ، پرچم مطهر بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را زیارت نمودند و مداحان اهل بیت در مدح سید و سالار شهدا ف حضرت امام حسین علیه السلام به مدیحه سرایی پرداختند . همچنین همزمان با اجرای برنامه های فرهنگی ، همچون پخش موسیقی سنتی و اجرای مسابقات فرهنگی ، به میهمانان حاضر در مراسم شاخه گل اهداء گردید .

در پایان این مراسم میهمانان با حضور مهندس رجبی مدیرعامل و دیگر مسئولین در محیطی صمیمی و گرم به صرف شام پرداختند .