مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی و روابط عمومی با حضور همکاران ولایت مدار و شهید پرور شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی صبح امروز مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، حجت الاسلام و المسلمین عبدی نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی  ، مدیران و رؤسای اداری و ستادی و جمعی از همکاران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل مسجد النبی (ص) پالایشگاه برگزار گردید  .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عبدی با اشاره به شخصیت ارزشمند این شهید بزرگوار گفت : «  ولایت مداری از مهمترین خصوصیات بارز سردار سلیمانی بود . ایشان سالها در راه پیروی از اسلام و ولایت و دفاع از کیان و مرزهای کشور عزیزمان مجاهدت نمودند و ملت فهیم ایران نیز قدرشناس زحمات و خدمات ارزشمند این شهید گرانمایه هستند .»

وی با برشمردن خصوصیات شخصیتی این شهید افزود : سردار حاج قاسم سلیمانی شخصیتی مردمی ، دلسوز ، مظهر اخلاص و جوانمردی ، ایثار ، شهامت و مردانگی بودند و در راه خدمت به مردمی از هیچ تلاشی فروگذار نمی نمودند . »

حجت الاسلام عبدی با تبیین دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف بیان داشت: « علی رغم تلاش دشمنان قسم خورده نظام ، به برکت این انقلاب که با خون پاک شدا آبیاری گردید ، ایران اسلامی توانست در حوزه های مختلف به دستاوردهای ارزشمندی دست یابد ؛ به گونه ای که هم اکنون در صنایع هسته ای ،  موشکی ، علوم دانش بینان ، پزشکی و … سرآمد منطقه هستیم ؛ لذا ضروری است تا این دستآوردها و ارزشهای والای دفاع مقدس برای جوانان و نسل امروز تبیین گردد تا بتوان در برابر هجمه های سنگین فرهنگی از آینده سازان این مملکت دفاع نمود . »

این گزارش می افزاید در پایان این مراسم ، برنامه مدیحه سرایی توسط آقای محمدرضا دهنمکی پیرامون شخصیت والای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا گردید .