آیین گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن بیست و ششم آذر ماه روز حمل و نقل و رانندگان ، مراسمی  با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ، جمعی از مدیران و رؤسای عملیاتی و ستادی شرکت و کارکنان اداره حمل و نقل برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند ، در آیین گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان که امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۶ درمحل سالن شهدای مدافع حرم پالایشگاه برگزار شد ، از  تلاشهای متعهدانه کارکنان این اداره تقدیر به عمل آمد .

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، آقای امینی رئیس روابط عمومی پالایشگاه پس از تبریک روز حمل و نقل گفت : « این روز به مناسبت لبیک کامیون داران سراسر کشور به فرمان امام خمینی (ره) در بیست و ششم آذر ماه  سال ۱۳۶۲ با هدف تخلیه بار کشتی ها در بنادر جنوب کشور به نام روز حمل و نقل و رانندگان نامگذاری شد . مسئولیتی که بر دوش همکاران ارجمند ما در بخش حمل و نقل قرار دارد ، بسیار حیاتی و مهم است ؛ بر همین اساس ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم . »

سپس مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن تبریک این روز به تمامی تلاشگران صنعت حمل و نقل ، بویژه همکاران سخت کوش اداره حمل و نقل در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با تأکید بر نقش محوری و شاخص این بخش و کارکنان آن در موفقیت عملیات تولید گفت :« صنعت حمل و نقل به عنوان شریان حیاتی توسعه کشور محسوب می گردد . این مهم در صنایعی مانند نفت به دلیل حساسیت و تخصصی بودن بالای تأسیسات و تجهیزات و امکان بروز خطرات و حوادث احتمالی از اهمیتی دوچندان برخوردار است . در تعمیرات اساسی سال جاری و همچنین در عملیات تعمیر بخشی از واحد RFCC که اخیراً به پایان رسید ، همکاران ما در بخش حمل و نقل ، نقشی مهم و حساس بر عهده داشتند که همچون همیشه با دقت نظر و مهارت کامل ، وظایف خود را با موفقیت به انجام رساندند . »

سپس مهندس غلامی مدیر عملیات پالایشگاه با تبریک روز حمل و نقل بیان داشت : « در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، تمامی ادارات و واحدها به صورت زنجیروار درخدمت فرآیند موفق تولید هستند . در همین راستا همکاران ارجمند ما در بخش حمل نقل نیز وظایف ارزشمند و سنگینی بر عهده دارند که این مهم ، لزوم احتیاط و دقت نظر ایشان را در عمل به وظایف شغلی دوچندان می نماید . اما با توجه به اینکه برخی از همکاران با تجربه ما در این واحد در شرف بازنشستگی قرار دارند ، توجه به امر جانشین پروری ، جایگزینی افراد توانمند و آموزش همکاران با هدف تداوم تولید ایمن ، باید در دستور کار قرار بگیرد . »

در ادامه همکاران اداره حمل و نقل در فضایی گرم و صمیمی با مهندس رجبی و دیگر مدیران و رؤسای شرکت به گفتگو پرداختند و در پایان با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند .