به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز مراسم تجلیل از همکاران ایثارگر در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره)شازند برگزار گردید

مراسم تجلیل و گرامیداشت ایثارگرران  و دلاورمردان سرافراز میهن اسلامی علی الخصوص همکاران محترم جانباز و فرزندان شهدا در محل سالن اجتماعات ساختمان آموزش شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی امروز دوشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۰ مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم جشن تکریم از همکاران جانباز, فرزند شهید ، ، ایثارگران و آزادگان ، در فضایی معطر به عطر شهدا و جانبازان و با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، رضا ربیعی رئیس بنیاد شهید استان مرکزی و هیئت همراه ، مدیران و رؤسای اداری و ستادی و جمعی از همکاران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم مهندس رجبی با تبریک اعیاد پربرکت شعبانیه و روز جانباز گفت : «همکاران جانباز، فرزندان شهدا ، ایثارگران و آزادگان عزیز پیش کسوتان انقلاب و نظام هستند و در مقاطعی برای کشور جانفشانی های بسیار نموده اند و اینک وظیفه ماست که ایشان را مورد احترام و تکریم قرار بدهیم . »

مدیرعامل با اشاره به نقش تأثیرگذار این عزیزان در عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی بیان داشت:
« اگر در حال حاضر ما هستیم و مسئولیتی داریم و می توانیم در عین آرامش کار کنیم و تولید داشته باشیم به برکت فداکاری های این بزرگواران بوده است . پس باید فرهنگ احترام به این افراد در تک تک مدیران ، رؤسا و همه عزیزان
 جا بیفتد تا به عنوان یک تکلیف از ایشان قدردانی کرده ، جایگاهشان را ارج بنهیم تا فردا مدیون خون شهدا نباشیم . بر همین اساس باید در رابطه با مسائل سازمانی ، طبق آنچه ظرفیت های قانونی به ما اجازه می دهد در راستای خدمت به این افراد از هیچ کوششی فروگذار ننماییم  . »

وی ضمن تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر و متعهدانه تمامی کارکنان محترم  در پالایشگاه گفت: بسیار خرسندم که از مجموعه این شرکت  سه نفر از همکاران  به عنوان کارمند نمونه معرفی و انتخاب شده اند که قابل تقدیر است و کارمند نمونه صنعت نفت شدن موجب مباهات است و همه می دانند که  این مهم در یک فرایند سازمانی و  بر اساس شاخص های موجود انتخاب شده اند ما هم به این عزیزان افتخار می کنیم و تلاشهایشان را قدر می نهیم . »

مهندس رجبی با اشاره به حلول ماه پرخیر و برکت شعبان افزود : « شعبان ماه شادی و سرور اهل بیت است . ماهی است پرفضیلت که شیعیان در آن به آستان مبارک اهل بیت علیهم السلام عرض ارادت می نمایند و ان شاءالله همگی بتوانیم از فضائل این ماه پرخیر و برکت برخوردار شویم . دین مبین اسلام دین زیبایی است چرا که بر اساس تعلیمات اسلامی اگر کارهای روزانه خود را با نیتی الهی انجام دهیم , اجر عبادت برای ما نوشته می شود . ما مفتخر به کار در مجموعه بزرگ اقتصادی پالایشگاه هستیم و به نوبه خود چرخ های تولید را با هدف خودکفایی در این مجموعه صنعتی به گردش در می آوریم ؛ پس بی شک اگر وظایف خود را با نیت درست به انجام برسانیم ان شاء الله  مأجور خواهیم بود و شایسته است این ایام را هرچه بیشتر قدر بدانیم تا از اصل بندگی و عبودیت خداوند متعال غافل نشویم

در ادامه پس اجرای موسیقی  و نمایش گروهای هنری , ربیعی مدیر کل بنیاد شهید استان مرکزی  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز , از حضور در جمع تلاشگران عرصه تولید و خودکفایی  پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ابراز خرسندی نمود و گفت : « شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان عزیز در زمان دفاع مقدس و در جبهه های حق علیه باطل، حماسه ها آفریدند . خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفیق خدمتگزاری در نهادی را به ما عنایت فرمود که هدف غایی آن ترویج فرهنگ ایثار ، شهادت، مردانگی و آزادگی است

این گزارش می افزاید  نجفعلی رضایی از آزادگان و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس  به نمایندگی از سایر ایثارگران بزرگوار در جایگاه قرار گرفت و چند خاطره از دوران  دفاع مقدس تقدیم حاضرین نمود. درپایان  از ۵ نفر همکاران جانباز و ۵ نفر از فرزندان شهدا  به صورت نمادین و همچنین از سه نفرکارمندان نمونه  شرکت با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد .