گزارش مسابقات انتخابی ورزشی فرزندان پسر ۲۵ سال و پایین تر

اختتامیه

مسابقات انتخابی ورزش فرزندان پسر ۲۵ سال و پایین تر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد.

هفتمین دوره مسابقات سراسری فرزندان پسر ۲۵ سال و پایین تر شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران با حضور تیم های اعزامی از شرکت های بزرگ نفتی سراسر کشور در رشته های والیبال، بسکتبال، فوتبال، شطرنج، شنا،  دو و میدانی و کشتی در دو رشته فرنگی و آزاد  در فضایی سالم و صمیمی به میزبانی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در شهر مهاجران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی این دوره از مسابقات که با هدف توجه به ورزش به عنوان رکنی اساسی در بهبود کیفیت زندگی خانواده کارکنان محترم و همچنین ایجاد نشاط و توان روحی و جسمی در ایشان برگزار گردید، ورزشکاران از بیست و هفتم مرداد لغایت پنجم شهریور، در دو مرحله با تیمهای متفاوت ورزشی در مجموعه بزرگ ورزشی شهر مهاجران به رقابت پرداختند.  کارشناسان ورزشی حاضر و ورزشکاران شرکت کننده سطح فنی مسابقات را بسیار بالا و کیفیت میزبانی را مطلوب و شایان تقدیر ارزیابی نمودند.

این گزارش می افزاید در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، ورزشکاران و تیم های منتخب از دست مهندس علی جمشیدی مدیر عامل محترم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند و آقای کشاورزی رئیس محترم امور ورزش شرکت ملی پالایش و پخش و مسئولین حاضر در این مراسم، لوح یادبود و کاپ قهرمانی و هدایای خود را دریافت نمودند که اسامی تیمهای منتخب به شرح ذیل می باشند.

والیبال :
در مسابقات والیبال که به مدت ۳ روز برگزار شد، تیم خطوط لوله به عنوان قهرمانی دست یافت تیم های  پالایشگاه امام خمینی (ره) و تیم اصفهان به ترتیب عناوین دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بسکتبال :
در طی سه روز برگزاری مسابقات بسکتبال؛ تیم آبادان توانست با غلبه بر دیگر رقبا مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند و بر سکوی قهرمانی بایستد. تیم خطوط لوله دوم و تیم پالایش بندرعباس سوم شد.

فوتبال :
مسابقات فوتبال با حضور ۵ تیم برگزار شد و تیم پالایش آبادان مقام اول، تیم پالایش امام خمینی (ره) شازند مقام دوم و تیم پالایش کرمانشاه مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

شطرنج :
در طی سه روز برگزاری مسابقات شطرنج تیم پخش فرآورده های نفتی مقام اول و تیم های پالایش اصفهان و تیم پالایش امام خمینی (ره) شازند به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

شنا :
در این دوره از مسابقات تیم پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند بعد از پشت سر گذاشتن دیگر رقبا توانست به مقام قهرمانی دست یابد. تیم خطوط لوله و مخابرات دوم شد و تیم پالایش نفت آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت.

اسامی نفرات تیم عبارتند از : سینا رجبی، آرمین نوری، مهدی روستایی، محمدرضا طالبی، علی رضا رضایی، علی یزدیان، رضا محمد طالبی، علی رضا امین زمردی، حسین محمد طالبی، مهدی بهلولی، آرمین حسنی، عرفان عظیمی، محمد حسین گلکار، علی گلکار، مهران بهلولی، حسین بیت حاوی، شهریار گل محمدی.
سرپرست : علی حسنی
مربی :  محسن یعقوبی

دو و میدانی :
در مسابقات دو و میدانی، پالایشگاه نفت آبادان به مقام قهرمانی دست یافت. پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند دوم شد و تیم های پالایش بندر عباس و خطوط لوله و مخابرات به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

کشتی :
مسابقات کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی در خانه کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و در پایان نتایج زیر در رشته های آزاد و فرهنگی حاصل شد.
در رشته کشتی آزاد :
–    تیم پالایش کرمانشاه مقام اول
–    تیم پالایش بندرعباس مقام دوم
–     خطوط لوله و مخابرات مقام سوم
در رشته کشتی فرنگی :
–    تیم پالایش آبادان مقام اول
–  خطوط لوله و مخابرات مقام دوم
–     تیم پالایش بندرعباس مقام سوم

تنیس روی میز :
این دوره از مسابقات با حضور شش تیم و به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند برگزار شد. در پایان این دوره از مسابقات ورزشکاران آبادانی بعد از یک دوره مسابقات نفس گیر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند و تیم های پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند مقام دوم و خطوط لوله و مخابرات مقام سوم را از آن خود نمودند.

گالری تصاویر مسابقات ورزشی پسران سال ۹۶