مراسم روز درختکاری در دبیرستان دخترانه روستای لنجرود منطقه شازند با حضور مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار شد

به همت امور زنان و خانواده شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، طی مراسمی با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، جمعی از رؤسای شرکت و مسئولین آموزش و پرورش شازند، مراسم درختکاری در محوطه حیاط دبیرستان دخترانه نور روستای لنجرود منطقه شازند برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی در این مراسم که امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۲۰ با هدف گرامیداشت هفته درخت و درختکاری، ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست و همچنین عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت برگزار گردید ، مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه با تبریک فرا رسیدن ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان گفت : ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس است و ان شاء الله شما نوجوانان و جوانان عزیز از فرصت های ارزشمند این ماه به نحو احسن استفاده خواهید کرد چرا که ثمرات این ماه بسیار ارزشمند است .

وی از درختکاری به عنوان یکی از مهمترین سفارشات انبیاء و اولیاء یاد کرد و بیان داشت: حفاظت از محیط زیست و پاسداشت آب و هوا می بایست به دست تک تک افراد به صورت یک فرهنگ حفظ و ترویج گردد و به نسل های آینده منتقل شود و نقش زنان و دختران در انتقال فرهنگ احیاء منابع طبیعی بسیار مهم و اثرگذار است .

مهندس رجبی در ادامه دختران دانش آموز را به رعایت تقوا و اصول و موازین اخلاقی توصیه نمود و از حجاب اسلامی به عنوانی یکی از مهمترین دستورات دینی که می تواند بر سلامت فردی و اجتماعی بسیار مؤثر باشد یاد نمود .

مدیرعامل در خاتمه بیانات خود از تلاشهای متعهدانه دبیران ، کادر و مسئولین دبیرستان نور در راستای پرورش نسل آینده قدردانی به عمل آورد.

در پایان این مراسم مهندس رجبی و مسئولین پالایشگاه به اتفاق ، مدیران ، مسئولین ، معلمان و دانش آموزان حاضر ، به صورت نمادین تعدادی نهال در محوطه حیاط دبیرستان دخترانه نور غرس نمودند .

همچنین مقرر گردید در ادامه با همراهی و حمایت شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، به تعداد دانش آموزان این مدرسه، نهال در این مرکز آموزشی کاشته شود .