مراسم روز درختکاری در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار گردید

به مناسبت فرا رسیدن پانزدهم اسفند ماه ، مراسم روز درختکاری با حضور مهندس مجید رجبی مدیرعامل ، جناب سرهنگ اکبری فرمانده سپاه شازند ، آقای پزشک نیا مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی ، آقای مبین معاون سیاسی – امنیتی فرماندار شازند ، جمعی از مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی پالایشگاه و همکاران علاقه مند در محل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید .

در این مراسم که امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵در محل کنسرسیوم شرکت برگزار شد ، مدیرعامل پس از غرس چندین نهال با اشاره به اهمیت امر درختکاری در دین اسلام و فرهنگ غنی ایران اسلامی بر لزوم حفظ و حراست از محیط زیست و فضاهای سبز تأکید نمود .

مدیرعامل همچنین حفاظت و مراقبت از درختهایی کاشته شده را مهم تلقی نمود و از اداره خدمات عمومی و اجتماعی خواست تا با مراقبت بیشتر  و آبیاری به موقع درختهای موجود در حفظ سرمایه های محیط زیستی شرکت و منطقه اهتمام بیشتری داشته باشند .

در ادامه همکاران علاقه مند طی اقدامی گروهی، تعدادی نهال را غرس نمودند . همچنین پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف افزایش فضای سبز و کمک به بهبود شرایط آب و هوایی منطقه، تعداد ۸۰۰ اصله نهال در محوطه پالایشگاه و زمین های اطراف شرکت غرس نمود .