آیین گرامیداشت دهه بصیرت در پالایشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد

همزمان با آغاز دهه بصیرت، مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، جمعی از مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی و کارکنان در محل مسجد النبی (ص) شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی در این مراسم که امروز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۹برگزار شد، سخنران مراسم حجت الاسلام و السلمین دکتر غلامرضا شاه حسینی امام جماعت پالایشگاه طی سخنانی با اشاره به حوادث سال ۱۳۸۸ که منجر به حماسه ۹ دی گردید، هدف دشمنان و معاندین را نه اعتراض به نتیجه انتخابات، بلکه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند .

وی هوشیاری و موقعیت شناسی مردم و پیروی ایشان از ولایت را به عنوان مهمترین عوامل ناکامی دشمنان در فتنه انگیزی علیه کشور برشمردند و بر لزوم درس آموزی از این رویداد تأکید نمودند .

این گزارش می افزاید پس از حضور حماسی و پرشکوه مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تلاش کردند که این پیروزی بزرگ را به یک فتنه و ابزاری برای ضربه به انقلاب و نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مبدل سازند؛ اما مردم غیرتمند و هوشیار ایران اسلامی با رقم زدن حماسه پرشکوه ۹ دی، پیوند عمیق خویش را با ولایت و نظام اسلامی به رخ جهانیان کشاندند و نقشه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک را نقش بر آب کردند .