آیین های گرامیداشت عید سعید غدیر خم در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید

این گزارش می افزاید مدیریت و کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند همواره در طول سال،آیین های اسلامی و دینی و سیره ناب پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام را با برگزاری مراسم ها و برنامه های متنوع گرامی می دارند.

ویژه برنامه های گرامیداشت عید ولایت ، با هدف تمسک به ارزش های الهی و ایجاد شور و نشاط معنوی و اجتماعی در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، همراه و همگام با دیگر شیعیان سراسر جهان ، با انجام فضاسازی های متنوع و زیبا و تدارک  برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی، به استقبال عید سعید غدیر به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان رفت . روزی که پیامبر (ص) در بازگشت ازحجه الوداع ، علی ابن ابیطالب (ع) را به جانشینی و امامت پس از خود معرفی نمود .

در آستانه فرا رسیدن عید غدیرخم و به مناسبت ارج نهادن به این واقعه معنوی و الهی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی، طی ۳ روز از مورخ ۱۳ الی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، ایستگاه صلواتی در محل ورود کارکنان به شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برپا گردید و در فضایی سرشار از عطر معنویت ، با توزیع چای و شیرینی از همکاران پذیرایی به عمل آمد .

از دیگر برنامه های اجرا شده در راستای گرامیداشت عید ولایت در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند می توان به برگزاری مراسم مدیحه سرایی اشاره نمود .  در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۴  مراسم مدیحه سرایی و پخش شیرینی همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور مهندس رجبی مدیرعامل و دیگر مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی و جمع همکاران ولایت مدار بود که با شور و حال وصف ناپذیری برگزار گردید .

در ادامه برگزاری آیین های جشن ولایت ، ۳ مراسم جشن در محل واحدهای MCR ، آتش نشانی و ابزار دقیق برگزار گردید . در این جشن های صمیمانه ، گروه موسیقی سنتی به اجرای برنامه پرداخت و برنامه مولودی خوانی اجرا شد .

مهندس رجبی طی سخنانی در مراسم جشن MCR با تبریک فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر ، بر ضرورت تکریم هر چه بیشتر شعائر دینی و گرامیداشت مناسبت های اسلامی تأکید نمود .

وی از عید سعید غدیر خم به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان یاد نمود و خواستار افزایش مراسم های مذهبی به ویژه در شادی های اهل بیت علیهم السلام برای کارکنان و خانواده های پرسنل گردید .

در خاتمه این مراسم جشن همچنین به کسانی که هم نام مولا علی علیه السلام یا یکی از القاب امیرالمؤمنین (ع) بود هدایایی تقدیم گردید .