نشست هم اندیشی بررسی آخرین وضعیت طرح های کیفی سازی و بهبود فرآورده شرکت های پالایشی برگزار شد

هفتمین نشست هم اندیشی، بررسی آخرین وضعیت طرح های کیفی سازی و بهبود فرآورده شرکت های پالایشی با حضور مهندس سالاری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و مهندس زیار معاون ایشان روزچهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ درسالن شهدای مدافع حرم پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در این نشست، مدیران  شرکت های پالایشی تهران، اصفهان، بندرعباس، تبریز، شیراز، کرمانشاه، لاوان، آبادان و پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از برنامه‌ها، طرح‌ها و چالش‌های پیش‌ روی خود سخن گفتند و نسبت به یافتن راهکارهای مناسب برای رفع موانع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در این نشست هم اندیشی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل همه جانبه ارگان های ذیربط، با شرکت های پالایشی اظهار داشت: از آنجا که صنعت نفت نقش مهمی در توسعه پایدار کشور دارد از این رو باید شرایطی ایجاد شود تا ساختار لازم برای توسعه این صنعت بر مبنای علمی و فنی فراهم شود.

جلیل سالاری تاکید کرد: این نشست  در راستای  تبادل نظر و ارائه راهکار در خصوص رفع مسائل و مشکلات طرح های در دست اقدام شرکت های پالایشی برگزار شده است و در این راستا نشست های متعددی با مدیران استانی و کشوری برگزار شده و در حال انجام است که به طور حتم نتایج مطلوبی حاصل می شود.

در پایان این نشست، جمع حاضر با حضور در سالن آمفی تئاتر پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند در آیین رونمایی از کاتالیست ساخت ایران مربوط به واحد RCDحضور یافتند.