ائمه جماعت و جمعه ، کارمندان ، اساتید و بسیجیان سپاه زنجان از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید بعمل آوردند

ائمه جماعت و جمعه ، کارمندان ، اساتید و بسیجیان سپاه زنجان در قالب اردوی “راهیان پیشرفت” از بخشهای مختلف پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند بازدید نمودند و در جریان ، تولیدات ، پروژه ها و اقدامات انجام شده در این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی امروز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۶ ائمه جماعت و جمعه ، کارمندان ، اساتید و بسیجیان سپاه زنجان در راستای طرح “راهیان پیشرفت“ و شناساندن دستاوردها و توانمندی های متخصصان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند طی بازدیدی یکروزه با حضور در پالایشگاه ، مورد استقبال مدیریت شرکت و جمعی از مسئولین قرار گرفتند و از نزدیک با تولیدات، روند فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی متخصصین این قطب بزرگ صنعتی آشنا شدند .

در این بازدید و در جلسه ای که به همین منظور در سالن آمفی تآتر ساختمان آموزش برگزار گردید ، مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن خیرمقدم به میهمانان ، در خصوص دستاوردهای ارزشمند و فرایند تولیدات و محصولات ارزشمند این شرکت به عنوان اولین پالایشگاه عصر انقلاب توضیحات مبسوطی را بیان کرد .

در بخش دیگری از این برنامه مهندس هادی فراهانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی پالایشگاه ، طی بیاناتی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدای والامقام این دوران و رزمندگان و ایثارگران عزیز را گرامی داشت و بر ضرورت جهاد تبیین در راستای شناساندن موفقیت های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید نمود .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی مسئول نمایندگی انصار المهدی سپاه زنجان با ابراز خشنودی از حضور در جمع مهندسی و کارشناسان توانمند و متعهد شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند از میزبانی شایسته این شرکت قدردانی به عمل آورد .

این گزارش می افزاید ائمه جماعت و جمعه ، کارمندان ، اساتید و بسیجیان سپاه زنجان  در این بازدید با همراهی جمعی از مدیران و رؤسای شرکت از کلیه واحدهای عملیاتی پالایشگاه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و روند پیشرفت طرح های این شرکت قرار گرفتند .