در آیین تجلیل از حراست های برتر شرکت ملی پالایش و پخش ،پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند عناوین برتر را کسب نمود

اداره حراست شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در آیین تجلیل  از حراست های برتر شرکت ملی پالایش و پخش عناوین برتر را در دو حوزه مهم کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی بر اساس ارزیابی عملکرد حراست های تابعه دفتر مرکزی حراست شرکت ملی پالایش و پخش  فرآورده های نفتی  ایران در سال۱۴۰۰ ، واحد حفاظت الکترونیک و واحد امور اداری و پشتیبانی حراست پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با دریافت بالاترین امتیاز به عنوان واحدهای برتر در این حوزه شناخته ومعرفی گردیدند .

به همین مناسبت امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸طی جلسه ای که به همین منظور در محل اداره حراست پالایشگاه با حضور مهندس رجبی مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت برگزار شد ، از آقای محمدرضا دهنمکی رئیس اداره حراست و کارکنان این واحد تجلیل به عمل آمد .

در ابتدای جلسه مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه  ضمن تبریک افتخارات کسب شده گفت : « جایگاه حراست جایگاهی بسیار ویژه است و مجموعه پرسنل حراست کار بسیار حساسی را بر عهده دارد . الحمدلله همکاران ما در این اداره همگی دارای تبحر ، دانش و تجربه هستند و چه در حوزه داخل و  چه در حوزه خارج از شرکت به شایستگی از عهده وظایف سازمانی خود بر می آیند. افتخاراتی که توسط این اداره به ویژه همکاران عزیزمان آقایان محمدی و اندیشه پاک کسب شده است ، موجب خرسندی است . ان شاء الله همچون گذشته به تلاش خود در راستای خدمت رسانی به کشور ادامه دهید . برای کلیه همکاران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند  و تک تک  شما عزیزان اداره حراست آرزوی سلامتی و بهروزی  دارم .»

در ادامه مهندس غلامی مدیر عملیات پالایشگاه با تبریک عناوین ارزشمند کسب شده ، بیان داشت : « پیرو فرمایشات مدیرعامل محترم به دو نکته اشاره می نمایم . اول تغییر رویکرد حراست و دوم اعتماد سازی که بسیار حائز اهمیت است . همچنین امیدوارم با استقرار سیستم های جدید , شاهدعملکرد موفق تری در حوزه  حراست شرکت باشیم . برای تک تک شما عزیزان در راستای عمل به تکالیف و وظایف شغلی آرزوی توفیق روزافزون دارم .»

مهندس رجبی در پایان لوح های تقدیر به امضای آقای ناصر رضا علی ، معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکتی ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران را به مسئولین واحدهای حفاظت الکترونیک و امور اداری و پشتیبانی اداره حراست اهداء نمود و با اهداء هدیه از ایشان تقدیر به عمل آورد.