جشن باشکوه انقلاب به همت شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با شور وحال وصف ناپذیری در ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی تا ولادت اباعبدا… الحسین (ع) برگزار گردید

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، مراسم باشکوه جشن انقلاب در ۲۴ سانس با حضور پرشور کارکنان و خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در محل سالن سینمای مجتمع آموزشی – ورزشی پالایشگاه در شهر مهاجران برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، جشن باشکوه  انقلاب ، با هدف گرامیداشت شعائر انقلابی و ملی ایران اسلامی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) مبنی بر جهاد تبیین و همچنین ایجاد شور و نشاط در خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، با حضور همکاران و خانواده های محترم آنان در ۲۴ سانس و با حضور ۱۴۰۰۰ نفر برگزار شد .

مهندس رجبی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در حاشیه برگزاری این جشنها پس از تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام کشور با ابراز خشنودی از حضور در جمع گرم و صمیمی همکاران و خانواده ها بر عزم پالایشگاه برای برگزاری برنامه های فرهنگی ، تفریحی مورد نیاز تأکید نمود .

مهندس رجبی نقش پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند را در صنعت کشور بسیار مهم و حیاتی ارزیابی نمود و از تلاش و کوشش تمامی همکاران در پیشبرد اهداف شرکت و استمرار تولید تشکر و قدردانی نمود .

وی با اشاره به تلاش روابط عمومی و دیگر ادارات و عوامل برگزار کننده این جشنهای باشکوه ، این اقدامات فرهنگی را که موجب نشاط همکاران و خانواده ها می گردد را شایسته تجلیل و قدردانی دانست .

اما در این جشن ها که با اجرای دو تن از مجریان بومی و مطرح صدا و سیما آقای امیر رضایی و خانم زهرا شوقی همراه بود ، بخش های متنوع ، مفرح و شاد فرهنگی همچون اجرای موسیقی زنده با حضور خواننده بنام کشوری آقای علیرضا طلیسچی ، اجرای گروه کودک با حضور آقای مرتضی اسماعیلی و برنامه تقلید صدا با حضور آقای ساسان کریمی (مرد هزار حنجره) برای میهمانان اجرا شد و گروه های مختلف هنری لحظات شادی را برای میهمانان فراهم نمودند .

همچنین در این مراسم آقای سید علی اکبر ابراهیمی جانباز دوران دفاع مقدس با اجرای خاطره گویی، فضای جشن را معطر به عطر جهاد و یاد شهدا نمود که بسیار مورد توجه همکاران و خانواده ها قرار گرفت .

اما از نقاط قوت این جشنها می توان به تشریح تولیدات ارزشمند پالایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین
قطب های صنعتی منطقه و کشور و نقش استراتژیک تولیدات ارزشمند آن در رفع نیازهای حیاتی کشور توسط مجریان این مراسم در خلال برنامه ها با هدف  عمل به وظیفه جهاد تبیین اشاره نمود .