آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهر شهر مهاجران برگزار گردید

همزمان با فرا رسیدن دوازدهم بهمن ، سالروز بازگشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز دهه مبارک فجر و با هدف تجدید میثاق با شهدای والامقام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در مسجد محمدرسول ا… (ص) شهر مهاجران با حضور امام جمعه شهر ، جمعی از مدیران و رؤسای شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) و مسئولین شهر مهاجران  و دیگر صنایع منطقه برگزار گردید .

در این مراسم معنوی حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران طی سخنانی با تبریک ایام ا… دهه فجر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، انقلاب اسلامی را مرهون جانفشانی های شهدا به ویژه شهدای انقلاب دانست و بر تلاش همگانی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید نمود .

امام جمعه شهر مهاجران بیان داشت : « ایام دهه فجر و بازگشت امام (ره) به میهن اسلامی ایام ا… محسوب می گردد . ان شاء ا… خداوند به ما توفیق عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را عطا فرماید تا در راستای جهاد تبیین با بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ، بر آگاهی و بصیرت خود و دیگران بیفزاییم .»

در ادامه حاضرین در مراسم با زیارت مزار پاک شهدای گمنام ، قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمانهای والای انقلاب ، شهدا و امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاقی دوباره نمودند .