دکتررمضانی فرماندار شازند از پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و روند انجام عملیات تعمیرات اساسی واحد RCD بازدید بعمل آورد

دکتر رمضانی فرماندار شازند و هیئت همراه امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ طی بازدیدی از پالایشگاه ، از نزدیک در جریان روند اجرای تعمیرات اساسی واحد RCD قرار گرفتند .  

در ابتدای این بازدید مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن خیرمقدم ، گزارشی از فرآیند تولیدات پالایشگاه و فرآیند تعمیرات اساسی واحد RCD ارائه نمود و مهندس قربانی رئیس پالایش ۵ توضیحات فنی تکمیلی را بیان داشت . سپس میهمانان با حضور در سایت شرکت و محل اجرای اورهال از نزدیک در جریان اقدامات صورت پذیرفته قرار گرفتند.

در ادامه دکتر رمضانی با ابراز خشنودی از حضور در جمع متخصصین تلاشگر و سخت کوش پالایشگاه و با قدردانی از تلاشهای انجام شده گفت : « این پالایشگاه یکی از مهمترین صنایع منطقه محسوب می گردد که نقشی اساسی در تولید بنزین و دیگر فرآورده های مورد نیاز کشور دارد . انجام این عملیات تعمیراتی در  واحد RCD با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از نیروهای بومی ، اقدامی بسیار ارزشمند در راستای استمرار تولید است لذا تمامی دست اندرکاران شایسته تقدیر و تشکر هستند. »