جلسه اختتامیه ممیزی ۱۴۰۱ در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با موفقیت پایان یافت

جلسه اختتامیه ممیزی سال ۱۴۰۱ ، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ با حضور مهندس مجید رجبی مدیر عامل ، رؤسای ادارات و گروه ممیزان شرکت « آرین توف پاسارگاد»  با ارائه نقطه نظرات سرممیز گروه با موفقیت خاتمه یافت .

به گزارش روابط عمومی در ابتدای این جلسه ، تیم ممیزی دست آورد دو روز بررسی و ممیزی های انجام شده را در قالب یک گزارش با بیان نقاط قوت و موارد قابل بهبود بیان نمود . در همین راستا مهندس علیرضا حیدری سرممیز تیم ، ضمن تشکر از همکاری مدیرعامل و کارکنان ادارات مختلف شرکت به واسطه اقدامات ارزشمند و تخصصی در راستای بهبود روند تولید گفت :« تیم ممیزی پس از بررسی های انجام شده ، مورد خاصی را به عنوان عدم انطباق مهم مشاهده نکرد . لذا شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند را جهت ثبت و صدور گواهی نامه های ISO14001 ،ISO 9001 ، ISO45001  و ISO-50001  معرفی می نماییم .»

وی افزود : ضمن آرزوی موفقیت برای شما و پالایشگاه و تبریک موفقیت کسب شده امیدوارم با بهبود برنامه های اصلاحی طی یک سال آینده بتوانیم نقاط مثبت بیشتری را در شرکت شما شاهد باشیم .»

سپس مهندس عزت الله غلامی مدیرعملیات شرکت ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده از جانب ممیزین شرکت آرین توف پاسارگاد و همکاری سازنده کلیه ادارات و  همکاران در فرایند انجام ممیزی سال جاری ، طی سخنانی به تشریح برخی سؤالات و ابهامات مطرح شده پرداخت

 در ادامه مهندس مجید رجبی مدیرعامل شرکت با تقدیر از تلاشهای انجام شده توسط تیم ممیزی و همکاری سازنده  همکاران در این خصوص ، گفت: « این پالایشگاه به لحاظ تخصصی ، تجربه ، سواد و دانش کاری در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد اما در حوزه ارتباطات بین واحدی هم تلاش بیشتری باید انجام شود ، سازمان می تواند پویاتر عمل نماید. ارتباطات کاری باید در سازمان بهبود پیدا کند ، چرا که بدون این مهم مشکلات یا حل نمی شود یا دیر و ناقص حل می گردد ؛ لذا تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مشکلات موجود به صورت ریشه ای و فرایندی مرتفع گردد .»

وی با اشاره به اهمیت مقوله محیط زیست برای شرکت بیان داشت : « ما در این خصوص اقدامات ارزنده ای را در دست اجرا داریم . در بحث محیط زیست فعالیت های خوبی انجام پذیرفته است که جهت نیل به اهداف ، مشاورینی را در خدمت گرفته ایم . همچنین در نظر داریم با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان خارج از شرکت ،مسائل و مشکلات زیست محیطی پالاشگاه را به نقطه صفر نزدیک نماییم  .»

مهندس رجبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد :« رویکرد ما در کار رویکرد اصلاحی است و اصلاحات نیز باید ریشه ای باشد لذا به موازات ممیزی های سالانه باید با کمک ممیزی های داخلی در صدد اصلاح و بهبود عملکرد فرایندهای شرکت باشیم .»