آیین اختتامیه مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه با برگزاری مسابقات رشته های کتبی در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید

همزمان با خجسته میلاد با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)‌، آیین اختتامیه مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش (یادواره شهدای غزه) با برگزاری مسابقات رشته های کتبی، امروز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۵ با حضور ۱۳۵۰ نفر از همکاران و خانواده ها، در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی در این مرحله از مسابقات که با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ والای قرآن کریم و نهج البلاغه و انس با اهل بیت علیهم السلام و همچنین ایجاد صمیمیت و همدلی هر چه بیشتر میان پرسنل و خانواده ها در دو بخش خواهران و برادران در محل باشگاه خدمات اجتماعی شهر مهاجران برگزار شد ، شرکت کننندگان در ۶ گروه و 3 رشته کتبی شامل مفاهیم ، نهج البلاغه و حفظ موضوعی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری کشوری و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، امینی رئیس روابط عمومی پالایشگاه با حضور در جایگاه ضمن خیرمقدم به متسابقین قرآنی و تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت علی (ع) گفت : الحمدلله امسال با رشد ۱۰۰ درصدی تعداد متسابقین قرآنی مواجه شده ایم که این موضوع برای مجموعه پالایشگاه موجب مباهات و افتخار است.

وی گفت :برای رسیدن به این دستاورد معنوی ،مهندس رجبی مدیرعامل محترم شرکت در تمامی مراحل با حمایت های همه جانبه و راهنمایی های ارزشمندشان ، نقشی مهم را ایفا نمودند.

وی بیان داشت: گام نهادن در مسیر قرآن کریم ،رزقی الهی است که خداوند متعال نصیب علاقه مندان به ساحت مقدس قرآن کریم نموده است تا ان شاءالله این کتاب آسمانی در زندگی راهگشایمان باشد.

امینی همچنین از کلیه ادارات و دست اندرکاران برگزاری مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه پالایشگاه قدردانی کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت السلام والمسلمین دکتر غلامرضا شاه حسینی با ابراز خرسندی از حضور در جمع باشکوه خانواده های قرآنی پالایشگاه ،سالروز میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، روز مرد و گرامیداشت مقام پدر را تبریک گفت و در این خصوص بیاناتی را ارائه نمود .

این گزارش می افزاید ۱۲۰ نفر نیز در رشته قصه‌گویی ثبت‌نام نموده اند که طبق برنامه پیش‌بینی شده جشنواره قصه‌گویی قرآنی با حضور کودکان دختر و پسر سال آینده برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است برگزیدگان گروه‌های کارکنان، همسران، دانش‌آموزان مقطع متوسطه و دانشجویان به مرحله نیمه‌نهایی که به میزبانی پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند در هفته دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.