آیین اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی برگزار شد

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی، به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی اقتصادی پایتخت صنعتی ایران، در ۳ آذر ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت استان مرکزی، به‌عنوان بزرگترین گردهمایی اقتصادی در پایتخت صنعتی ایران، بعد از چهار روز برگزاری به پایان رسید .

در همین راستا شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند که در این رویداد صنعتی با هدف معرفی دستآوردهای علمی، پژوهشی، کاربردی و افزایش ارتباطات صنعتی با شرکت های دانش بنیان استانی و کشو ری حضوری فعال داشت، ضمن عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین، گوشه ای از فعالیت های استراتژیک و فرآیند تولیدات خود را در معرض بازدید علاقه مندان قرار داد.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، جمعی از مدیران و رؤسای پالایشگاه، آقایان مهندس عزت اله غلامی مدیرعملیات، مهندس محسن محمدی رئیس خدمات فنی مهندسی، مهندس حبیب اله شهنازی رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل و مهندس مسعود روزبهانی جانشین مدیر مهندسی طرحها با شرکت در مصاحبه تلویزیونی، در خصوص آخرین دستآوردها، تولیدات و پروژه های شرکت، توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند .

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، از مجموعه پالایشگاه به پاس حضور مؤثر ،همیاری و همکاری با دست اندرکاران برگزاری این رویداد صنعتی تقدیر به عمل آمد و مهندس شاه کرمی مدیر برگزاری نمایشگاه با آرزوی تداوم حضور شرکت در راستای دستیابی به اهداف عالیه تحول و و ارتقاء کیفیت صنعت، لوح سپاسی را به آقای سید ابوطالب امینی ، رئیس روابط عمومی پالایشگاه اهداء کرد.

این گزارش می افزاید این نمایشگاه که از مورخ ۳۰ آبان ماه، با حضور معاون وزیر صمت،استاندار مرکزی،رئیس پارک علم وفناوری استان مرکزی، سفیر ساحل عاج و تنی چند از مسئولین استان آغاز گردیده بود، بعد از ۴روز برگزاری با حضور مسئولان، مدیران ارشد، جمعی از صنعتگران و شرکتهای دانش‌بنیان استان های مرکزی، آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و خراسان. در محل نمایشگاه بین‌المللی اراک به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه، ۱۵۰ واحد تولیدی بزرگ کشور و انجمن‌های صنعتی و فنی و حضور ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در  فضایی به مساحت ۱۰هزار متر مربع سالن مسقف و ۵هزار متر بخش سرباز، حضور داشتند .

شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور گسترده گروه‌های صنایع تولیدی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، بسته‌بندی، فلزی، کانی غیرفلزی، ماشین‌سازی، خدمات ایمنی، برق، شیمیایی و پلاستیک، شرکت‌های مشاور و بیش از ۲۰ شرکت دانش‌بنیان و تولیدکنندگان انرژی پاک، صنایع ریلی، اتوماسیون، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، آلومینیوم، ‌ متالورژی، ریخته‌گری و جمعی از فعالان حوزه صنعت با رویکرد توسعه، حمایت از صنایع و تولید و صادرات کالای ایرانی با حضور میهمان داخلی و خارجی برگزار شد.