به مناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب (س) آیین تجلیل از پرستاران با حضور مهندس رجبی برگزار گردید

در سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبرا (س) و روز پرستار، طی مراسمی با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه و جمعی از رؤسا و مدیران ، از پرستاران مرکز سلامت شرکت و کلینیک درمانی حضرت ولیعصر (عج) شهر مهاجران تجلیل به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ مهندس رجبی و هیئت همراه با حضور در مرکز سلامت کار پالایشگاه و کلینیک درمانی حضرت ولیعصر (عج) شهر مهاجران ، ضمن تبریک این روز  با تجلیل از مقام شامخ پرستاران و کادر درمان و به پاس تلاشهای مجاهدانه و بی دریغ این عزیزان در پیشبرد اهداف نظام سلامت کشور، با اهدای گل از تلاشهای شبانه روزی ایشان تقدیر نمودند .

در این مراسم مهندس رجبی ضمن تبریک میلاد با سعادت خانم حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت :« اقداماتی که در حوزه درمان و پرستاری انجام می شود در هر آیینی ارزشمند و شایسته تقدیر است . بر همین اساس از خدمات   شما عزیزان به عنوان یک مجموعه بسیار خوب و منظم که در کنار صنعت و خانواده های کارکنان، همواره مایه دلگرمی و آرامش مجموعه ما هستید، تشکر و قدردانی می نمایم.امیدوارم با همدلی و همراهی بیشتر، همکاران عزیز و خانواده ها، خدمات بیشتر و مناسب تری را دریافت نمایند .»

وی در ادامه با گرامیداشت تلاشهای ایثارگرانه و خستگی ناپذیر کادر درمان ، پزشکان و پرستاران غزه، برای تمامی دلسوزان و زحمت کشان این  عرصه، آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون نمود .

در ادامه دکتر معصومی رئیس بهداشت و درمان استان مرکزی و لرستان با قدردانی از حضور مهندس رجبی و هیئت همراه در کنار محموعه کادر درمان بیان داشت :« الحمدالله با حمایت های ارزشمند مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ،ما می توانیم به خانواده صنعت نفت در شهر مهاجران و اراک خدمات بیشتری را ارائه نماییم.در همین راستا با پیگیری های انجام شده هم مراکز طرف قرارداد و امکانات مراکز درمانی افزایش یافته است و هم تعداد پرستاران ما بیشتر شده است. ان شاء الله بتوانیم آنطور که بایسته و شایسته خانواده بزرگ صنعتگران مجموعه بزرگ و استراتژیک پالایشگاه است، خدمت رسانی نماییم .