از دست اندرکاران”کسب پروانه کاربرد نشان استاندارد برای فرآورده بنزین شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند” تجلیل شد

امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۱طی جلسه ای با حضور مهندس رجبی مدیرعامل و تنی چند از مدیران و رؤسای شرکت، از دو نفر از همکاران دست اندرکار آزمایشگاه در کسب پروانه کاربرد نشان استاندارد برای فرآورده بنزین شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، سرکار خانم مهندس افسانه ملکی زاد و مهندس حجت ا… رحمتی تجلیل به عمل آمد .
به گزارش روابط عمومی در ابتدای این جلسه، آقای سید ابوطالب امینی رئیس روابط عمومی گفت:« کسب پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده بنزین، فرآیند دشواری را طی نمود؛ اما پالایشگاه امام خمینی (ره) با تلاش ارزشمند مدیریت و همکاران آزمایشگاه، موفق شد به عنوان اولین شرکت پالایشی کشور به این مهم دست یابد و افتخار بیافریند.»
سپس مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه بیان داشت:« کیفیت فرآورده های شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند تاکنون به نحو احسن مدیریت شده است و محصولات این پالایشگاه دارای استاندارد یورو ۴ می باشد. اما فرآیند اخذ گواهینامه استاندارد برای محصول بنزین باید انجام می گردید که الحمدالله خروجی خوبی را برای شرکت به ارمغان آورد.»
مدیرعامل گفت:«پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند یک شرکت فرآیند محور و مبتنی بر چهارچوب و مقررات است . به همین دلیل از زحمات تمامی همکاران تلاشگر شرکت به ویژه همکاران آزمایشگاه در کسب این موفقیت، قدردانی به عمل می آورم.»

در ادامه مهندس غلامی طی سخنانی اظهارداشت:« هرچند همکاران ما در آزمایشگاه برای به دست آوردن پروانه استاندارد بنزین، سختی های زیادی را متحمل شدند، اما کلیت این موضوع را می توانیم به فال نیک بگیریم. با وجودی که آزمایشگاه شرکت، استاندارد و مورد قبول می باشد، اما خوشبختانه این موفقیت مسیر را هموار نمود تا ما در خصوص دیگر فرآورده ها نیز برندسازی کنیم و این کار تنها به بنزین منحصر نگردد.»
در بخش دیگری از این جلسه، خانم مهندس ملکی زاد رئیس آزمایشگاه شرکت، طی سخنانی از همراهی، مساعدتها و رهنمودهای مدیریت پالایشگاه در خصوص کسب پروانه استاندارد بنزین شرکت، قدردانی به عمل آورد .
این گزارش می افزاید در خاتمه ، مهندس رجبی مدیرعامل شرکت از خانم مهندس افسانه ملکی زاد رئیس آزمایشگاه و آقای مهندس حجت ا… رحمتی کارشناس آزمایشگاه با اهداء لوح تقدیر تجلیل نمود.