آیین تجلیل از رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید

آیین تجلیل از رشادت های همکاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر شاه حسینی امام جماعت شرکت ، مهندس فراهانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ، مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی و جمع کثیری از همکاران پالایشگاه برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی امروز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۸ طی مراسمی از رشادت های همکاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس در محل سالن آمفی تآتر ساختمان آموزش تجلیل به عمل آمد .

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران مهندس هادی فراهانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ضمن خیرمقدم به حاضرین و میهمانان، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس گفت:«ما در این جنگ مقدس و معنوی ، با زعامت رهبر کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی (ره) و همکاری ارتش، سپاه و داوطلبین و نیروهای مردمی در برابر رژیم بعث عراق که تمام دنیا از وی پشتیبانی می کردند ، از تمامیت ارضی و آب و خاک خودمان دفاع کردیم و با اقتدار ثابت نمودیم که نتایج جنگ را نه عِده و عُده ، بلکه ایدئولوژی و تفکر دینی است که رقم می زند و این فرهنگ در ادامه مسیر انقلاب،امروز به ما رسیده است.افتتاح فاز ۲ ، دستیابی به فرآیندهای پیچیده و تولیدمحصولات باارزش در این پالایشگاه همه محصول همین تفکر دینی است و ما موظفیم آنها را بهتر از قبل به آیندگان منتقل نماییم .»

سپس مهندس رجبی مدیرعامل شرکت با تبریک هفته دفاع مقدس و بزرگداشت دلاورمردی های رزمندگان و ادای احترام به مقام والای شهداء و امام راحل (ره) گفت :« شما همکاران گرامی در این شرکت پرافتخار ، همه رزمنده هستید و در جبهه اقتصادی خدمت می نمایید . خواست شهدا هم همین است که ما این صنعت را به خوبی مدیریت نماییم و آن را روز به روز ارتقاء دهیم. ما در هر جایگاهی که هستیم می بایست وظایف خود را در قبال کشور عزیزمان ایران به خوبی ایفاء نماییم و با بهره گیری از تفکر و ایده های جدید از طریق ایجاد انگیزه در نیروهای انسانی و ارتقاء فرایندها،تولید را تقویت نماییم .»

مهندس رجبی افزود : « هم راستا با اهداف مذکور ، ما در آینده نزدیک ، میزبان نشست مدیران عامل شرکت های پالایشی کل کشور خواهیم بود و در این مراسم ، گزارشی از اقدامات خود در خصوص کک سوزنی را ارائه می نماییم و از کاتالیست بومی RCD رونمایی خواهیم کرد . این کاتالیست تاکنون از خارج از کشور تأمین می گردید ؛ اما به همت مهندسین توانمند پالایشگاه و شرکت های داخلی،تولید آن بومی شده است. این مهم نه تنها از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری می نماید ؛ بلکه فرایند تهیه آن برای شرکت بسیار کوتاه مدت و کم هزینه خواهد بود . »

در بخش دیگری از این آیین ، حجت الاسلام والسلمین دکتر غلامرضا شاه حسینی امام جماعت شرکت و سخنران مراسم ، بیان داشت:« چند خصوصیت برجسته موجب گردید که جنگ ما در دوران دفاع مقدس ، به یک فرهنگ متعالی مبدل گردد ما برای آرمانها و ارزشهایمان جنگیدیم و جنگ را با رهبری عالمی فرزانه ، مدبر و الهی مدیریت نمودیم.جبهه ایران ژنرالهای بی ستاره و جوانی داشت که در عین سادگی و بی آلایشی در درگاه الهی ستاره های زیادی بر سینه داشتند . از دیگر سو در پشت جبهه زنان و بانوانی حضور داشتند که زینب وار استوار و سربلند ، پدران ، همسران و فرزندان خود را راهی جبهه های جنگ با دشمنان نمودند و با تمامی توان خود ، پشتیبان رزمندگان جبهه های حق علیه باطل بودند .»

این گزارش می افزاید از دیگر برنامه های این آیین می توان به ، پخش کلیپ های فرهنگی در خصوص نقش رزمندگان و شیرزنان ایران زمین در حفظ حدود و مرزهای کشور در دوران دفاع مقدس اشاره نمود. همچنین در این مراسم یکی از همکاران فرزند شهید ، اشعاری را در مدح رثای رزمندگان غیور و سلحشور قرائت نمود و در پایان از همکاران رزمنده شرکت با اهداء تمثال شهید سردار سلیمانی و هدیه ، قدردانی و تجلیل به عمل آمد .