مراسم زیارت عاشورا و استقبال از ماه محرم در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد

با حضور جمعی از کارکنان ولایت مدار و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ، آیین قرائت زیارت پرفیض عاشورا و استقبال از ماه پرفضیلت محرم در محل مسجد النبی (ص) پالایشگاه برگزار شد و شیفتگان این امام همام با سینه زنی و عزاداری ارادت خود را به ساحت ائمه اطهار علیهم السلام و مکتب حسینی  نشان دادند .

به گزارش روابط عمومی در این مراسم که امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ با شور و حال وصف ناپذیری در فضایی آکنده از عشق حسینی برگزار گردید ، ذاکرین اهل بیت علیهم السلام ضمن قرائت زیارت عاشورا ، در رثای آقا امام حسین علیه الاسلام و اصحاب و یاران باوفایش به روضه خوانی و مرثیه سرایی پرداخته ، ضمن تبیین و ترویج فرهنگ حسینی ، با بیان اشعار آیینی ، فرا رسیدن ماه محرم را گرامی داشتند .

در این مراسم همچنین با همکاری خودجوش جمعی از همکاران پالایشگاه ، فضای داخل مسجد النبی (ص) با پارچه های سیاه و پرچم های عزای امام حسین (ع) آراسته شد و معطر به عطر اهل بیت علیهم السلام گردید .

این گزارش می افزاید فردا ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ مصادف با اول محرم الحرام سال ۱۴۴۵ هجری قمری است و کارکنان متعهد و تلاشگر شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، طبق سنت هر سال ، با نزدیک شدن به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ، با شور و شوق خاصی به استقبال این ماه می روند و برای برپایی مراسم عزاداری و سوگواری آماده می‌شوند.

شایان ذکر است در دهه اول محرم مسجد النبی (ص) شرکت همه روزه در ساعت ۷ صبح میزبان برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا خواهد بود .