آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی همکاران شاهد و ایثارگر شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید

اولین دوره مسابقات ورزشی همکاران شاهد و ایثارگر شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، طی دو روز متوالی از ۲۱ الی ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور ۱۴۸ نفر از همکاران ورزشکار برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی با همت روابط کار و امور ایثارگران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند و دیگر ادارات دست اندرکار ، اولین دوره مسابقات ورزشی همکاران شاهد و ایثارگر شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور پرشور همکاران در محل سالن های ورزشی مجتمع آموزشی و ورزشی شرکت در شهر مهاجران برگزار گردید .

در این رویداد ورزشی ، همکاران شاهد و ایثارگر با هدف تقویت تعاملات فی ما بین ، ایجاد همدلی و دوستی بیشتر و همچنین تبیین جایگاه ورزش به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی، در ۵ رشته فوتسال، تنیس روی میز، شطرنج، دارت و تیراندازی با یکدیگر به رقابت پرداختند .

در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۱ با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و شهرستان شازند ، حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد امام جمعه مهاجران ، غلامی جانشین فرمانده سپاه شازند و جمع پرشور همکاران و خانواده های علاقه مند برگزار شد ، نفرات برگزیده معرفی شدند و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

مهندس رجبی در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت مقام والای شهدای والامقام و ایثارگران و همچنین خانواده های گرانقدر این عزیزان ، بر نقش ورزش و روحیه ورزشکاری در بهبود سبک زندگی و سلامتی فردی و اجتماعی همکاران تأکید نمود .

مدیرعامل همچنین از تلاش کلیه ادارات و همکاران دست اندرکار در برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی همکاران شاهد و ایثارگر قدردانی نمود و افزایش همدلی و ایجاد نشاط و روحیه در همکاران و خانواده ها را  از اولویت های مهم شرکت دانست .

این گزارش می افزاید در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی همچون اجرای ورزشکاران باستانی کار شهرستان شازند، اجرای موسیقی و اهداء جوایز در نظر گرفته شده بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت .

اسامی برندگان :

فوتسال :

تیم شهید نوری : مقام اول

تیم شهید نجفی : مقام دوم

تیم شهید ابراهیم هادی :مقام سوم

شطرنج:

روح ا… فضائلی :مقام  اول

حمید انیس حسینی مقام دوم

ابراهیم خوش نمکیان : مقام  سوم

دارت :

نصرت ا… هداوند : مقام اول

داوود منصوری: مقام دوم

رمضان باجلان : مقام سوم

تیراندازی با تفنگ :

غلامرضا هداوند :مقام اول

محمد حسن کریمی : مقام دوم

اسماعیل اکبری : مقام سوم

تیراندازی با تپانچه

عباس ابوالحسنی : مقام اول

غلامرضا ساروقی : مقام دوم

علی محمد پیرمحمدی : مقام سوم

تنیس روی میز

نبی اله بهاری : نفر اول

محمد اسدی : نفر دوم

عقیل احمدی : نفر سوم