جشن بزرگ “پیوند پایدار” در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید

به مناسبت عید بزرگ غدیر خم و با هدف تکریم جایگاه خانواده و فرهنگ سازی در خصوص تعالی جمعیت ، جشن بزرگ پیوند پایدار با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، جمعی از مدیران و مسئولان ستادی و عملیاتی و کارکنان و خانواده های شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ جشن بزرگ پیوند پایدار با حضور همکاران و خانواده هایی که از سال ۱۴۰۰ به بعد ازدواج نموده و یا صاحب فرزند شده اند در محل سالن سینمای مجتمع آموزشی ورزشی شرکت در شهر مهاجران برگزار شد .

مهندس رجبی در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم با اشاره به نقش والای ازدواج ، در تعالی فردی و اجتماعی ، بر لزوم تحکیم مبانی خانوادگی و فراهم نمودن شرایط ازدواج برای جوانان تأکید نمود .

وی فرزندآوری را امری پسندیده و مورد توصیه اهل بیت علیهم السلام دانست و تربیت روحی و معنوی فرزندان را از مهمترین اولویت های والدین برشمرد.

در ادامه سخنران مراسم دکتر غلامرضا رسول خمینی از خانواده به عنوان اولین و مهمترین نهاد اجتماعی یاد نمودند و توجه و حمایت همه جانبه از این کانون تربیتی را عامل رسیدن افراد به جایگاه واقعی و انسانی و تعالی شخصی و اجتماعی دانستند .

وی با تشریح ابعاد مختلف یک زندگی موفق ، همسران و زوجهای جوان را به افزایش آگاهی و یادگیری مهارتهای همسرداری و فرزند پروری توصیه نمود .این گزارش می افزاید در این مراسم همچنین برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی و تواشیح ، نمایش طنز و مسابقه برای شرکت کنندگان اجرا شد که با استقبال همکاران و خانواده ها مواجه گردید .