در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، بررسی مسائل و مشکلات موجود در سیستم و امکان سنجی پیاده سازی راهکارهای جامع مبتنی بر فناوری های اطلاعات و ارتباطات در راستای برنامه استراتژیک شرکت، همچنین مطالعه و بررسی سیستمهای اجرایی حاکم و شناسایی حلقه های فرآیندی فاقد ارزش افزوده به منظور دستیابی به حداکثر بهره وری و کاهش هزینه ها و اجرای مدلهای تعالی سازمانی و سیستمها و استانداردهای مدیریت کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین به منظور تحقق و دستیابی به این مهم، وجود بخشی تحت عنوان “مدیریت برنامه ریزی” (استقرار و توسعه سامانه های مدیریتی سابق)، ضروری است تا بدین وسیله کنترلهای مستمر و اطلاع کامل از موارد فوق الذکر و اتخاذ تصمیمات مقتضی، امکانپذیر گردد.
اهم وظایف اداره مدیریت برنامه ریزی عبارتند از:
۱. مشارکت در تهیه و تنظیم برنامه استراتژیک و برنامه پنج ساله تلفیقی شرکت.
2. تدوین برنامه های بلندمدت، میان مدت وکوتاه مدت در راستای بهبود سیستم های اجرایی و عملیاتی موجود و حداکثر سازی بهره وری شرکت.
3. برنامه ریزی در راستای ایجاد و برقراری سیستم مدیریت تغییر بمنظور هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای شرکت.
4. نظارت بر تهیه و تدوین شاخصهای ارزیابی و اندازه گیری عملکرد واحدهای مختلف.
5. نظارت بر اجرا و پیاده سازی مدلهای تعالی سازمانی و تهیه اظهار نامه های مربوطه و انجام فعالیتهای خود ارزیابی.
6. مدیریت پروژه های جامع وتعریف شده در زمینه های مدیریت کیفیت و بهره وری وICT و نظارت بر حسن اجرای آنها.
7. فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای لازم در زمینه اجرای استانداردهای مدیریت کیفیت و پیاده سازی سیستم های مکانیزه
8. نظارت عالیه بر اجرای برنامه های ممیزی خارجی و ابلاغ برنامه های ممیزی خارجی به واحدهای مرتبط.
9. نظارت و اظهار نظر بر صورت حسابهای شرکتهای طرف قرارداد واحد در زمینه های خدماتی، فنی و مشاوره ای و تائید نهایی یا رد محصول نهایی آنها.
10. بررسی و نظارت بر تهیه و تنظیم کلیه اسناد، مدارک و دستورالعمل کاری مشاوران / پیمانکاران که توسط واحدهای زیر مجموعه تهیه شده است.
11. نظارت در به روز رسانی سخت افزارها، نرم افزارها، معماری زیرساختها و سیستمهای اطلاعات مدیریت و سیستم های مکانیزه.
12. نظارت بر شناسایی سامانه های اطلاعاتی مورد نیاز شرکت و ایجاد و پیاده سازی و یکنواخت سازی سامانه ها در سطح شرکت.
13. بررسی و فراهم نمودن بسترهای مناسب ارتباطی برای انتقال داده ها بین شبکه های مختلف.
14. نظارت بر حفظ و حراست اطلاعات شرکت.
رییس اداره
اطلاعات تماس
پست الکترونیکی: naghavi@ikorc.ir
شماره تلفن: ۳۳۴۹۲۹۳۱ (با پیش شماره ۰۸۶)
سوابق کار
-استخدام در پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) در سال ۷۶
-رئیس واحد تولید و توزیع برق.
-راهبری و مسئولیت نیروگاه ۴۲ مگاواتی فاز قدیم پالایشگاه و ۱۳ مرکز توزیع برق
-مسئول راه اندازی نیروگاه بیش از ۱۰۰ مگاواتی فاز جدید و۱۱ مرکز تولید برق اصلی و فرعی
-راه اندازی سه دستگاه توربین گازی S.G.T 700 زیمنس باتوان 28MVA قابل ذکر است این نوع توربین بروز ترین تکنولوژی شرکت زیمنس بوده و برای اولین بار در خاور میانه در ایران نصب شده اند.
-راه اندازی دو دستگاه توربین بخار ۲۵ MVA با توجه به تحریم کشور سازنده انگلیس.
-راه اندازی مرکز اصلی توزیع برق به همراه ۱۰ مرکز فرعی با سطح ولتاژ 20KV که مشتمل بر تعداد بیشماری سوییچهای KV20و10KVو400V وترانسها وbus bar های با سطح ولتاژ مختلف
-انجام طرحهای ابتکاری مختلف در سطح دو نیروگاه وشبکه توزیع برق پالایشگاه برای برقراری برق بی وقفه در پالایشگاه و دور زدن تحریمها.
-انجام پایان نامه حمایتی مرتبط با مشکلات برقی پالایشگاه با موضوع بررسی ولتاژهای گذرا در حضور بارهای بزرگ.
-شرکت در دوره jccp با عنوان:
japanese culture introduction of disaster prevention and safety management
توکیو – ژاپن – نوابر ۲۰۲۲
-رئیس کمیته هوش مصنوعی
-دبیر کمیته ریسک هیئت مدیره
-کارمند نمونه سال ۱۴۰۱
-عضو کمیته راهبری و تیم مدیریت شرایط اضطراری بحران
-عضو کمیته امنیت اطلاعات سایبری
-عضو کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
تحصیلات
دانشگاه آزاد اسلامی
نجف آباد، سال ۹۴
فوق لیسانس مهندسی برق، قدرت
دانشگاه آزاد اسلامی
بروجرد، سال ۸۹
لیسانس مهندسی برق، شبکه های انتقال و توزیع (با کسب رتبه ممتاز)
دانشگاه صنعت نفت
محمودآباد، سال ۷۴
کاردانی برق، قدرت
روسا یا سرپرستان پیشین:
علی اکبر میرزایی مهر؛ تا اسفند ۱۴۰۱
پیمان نادری؛ تا بهمن ۹۸ (حدود ۵ سال)
بهزاد کمال دشتی
اصغر محمدزاه