در آیین تجلیل از پژوهشگران و فنآوران برتر استان مرکزی از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند تقدیر به عمل آمد

آیین تجلیل از پژوهشگران و فنآوران برتر استان مرکزی با حضور دکتر پیمان صالحی دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فنآوری و معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فنآوری، دکتر مخلص الائمه استاندار و مدیران ، رؤسا ، پژوهشگران و فنآوران استان مرکزی برگزار شد و از تلاشهای ارزنده پژوهشگران و فنآوران و شرکت های فعال در عرصه های  مختلف علمی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۴مراسم تجلیل از پژوهشگران و فنآوران برتر استان با هدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ پژوهش و تحقق اهداف عالی نظام در عرصه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در محل سالن شهید چمران پردیس سردشت دانشگاه اراک برگزار شد و شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) به عنوان شرکت فعال در حوزه همکاری با دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی معرفی گردید .

این گزارش می افزاید در این مراسم ۱۵ کارگروه و کمیته برگزاری هفته پژوهش حضور داشتند که، از هر کارگروه، ۳ پژوهشگر و فنآور برتر، انتخاب شدند و از ایشان تجلیل به عمل آمد .

شایان ذکر است در هفته پژوهش امسال با شعار «پژوهش و فنآوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم» برنامه های متعددی توسط همه دستگاه‌ها با محوریت دبیرخانه مرکزی  این ستاد یعنی دانشگاه اراک ، برنامه ریزی و اجرا می شود.