مهندس رجبی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند  و هیئت همراه با خانواده معزز دو شهید دفاع مقدس دیدار نمودند

در راستای تجلیل از مقام خانواده شهدا و ضرورت گرامیداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،  مهندس رجبی مدیرعامل شرکت با همراهی آقای بیگ محمدی رئیس بنیاد شهید شازند و جمعی از مدیران و رؤسای پالایشگاه ، ضمن حضور در منزل دو نفر از شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس با خانواده های گرامی ایشان دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش روابط عمومی در این دیدار که به همت روابط کار و امور ایثارگران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۴ برگزار گردید ، مهندس رجبی در فضایی گرم و صمیمی ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان ، با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رشادتها و پایمردی های شهدای دوران دفاع مقدس از خانواده های معظم شهیدان رمضان عابدی در روستای جمال آباد و شهید ابوالفضل نوری در شهر شازند تجلیل به عمل آورد .

وی در این دیدار طی سخنانی با اشاره به نقش ارزشمند شهدا در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت ترویج فرهنگ و روحیه جهاد و شهادت و حفظ آرمانهای شهدا و امام شهدا تأکید نمود .

شایان ذکر است در پایان این دیدار ، هدایایی به رسم یادبود از سوی مهندس رجبی به خانواده معظم این دو شهید اهداء گردید .

این گزارش می افزاید شهید رمضان عابدی در سال ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی خسروآباد به فیض شهادت نائل آمد . همچنین  شهید والامقام ابوالفضل نوری در بهمن ماه سال ۱۳۴۴ به دنیا  آمد و در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت رسید .