جشنواره کودک با حضور پرشور فرزندان کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید

به مناسبت گرامیداشت هفته کودک، جشنواره باشکوه کودک، در راستای فراهم نمودن فضایی شاد ، سالم و مفرح با حضور پرشور فرزندان و خانواده های پرسنل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی با موافقت مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه و هیئت مدیره، جشنواره کودک با حضور عوامل صدا و سیمای شبکه آفتاب و گروه های مختلف هنری، طی سه روز متوالی از ۱۹ الی ۲۱ مهر ماه با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از خانواده ها ، در محل سالن سینمای باشگاه آموزشی- ورزشی شرکت در شهر مهاجران برگزار گردید .

از بخش های جذاب این جشنواره می توان به اجرای ویژه برنامه های خاله پریا و خاله ماهک، نمایش عروسکی، بازی های بومی محلی و دسته جمعی، مسابقات مذهبی کودکانه، برپایی نمایشگاه با غرفه هایی متنوع و جذاب همچون غرفه گریم، نقاشی، بازی های رایانه ای، کتاب، اسباب بازی، بازی های فکری ، لوازم التحریر و اهدای جوایز اشاره نمود که با استقبال شایان توجه فرزندان و خانواده ها مواجه شد.

شایان ذکر است روابط عمومی با حمایت های مدیریت و همکاری ادارات دست اندرکار پالایشگاه، در مناسبت های مختلف سال با هدف ایجاد شادی و نشاط و افزایش روحیه و انگیزه در خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، اقدام به برگزاری برنامه های متنوع ، مذهبی، ملی و فرهنگی می نماید.